صفحه اصلی / مقالات طراحی سایت / ادوردز 20 | تبلیغات ماهانه در گوگل | تبلیغات کلیکی

ادوردز 20 | تبلیغات ماهانه در گوگل | تبلیغات کلیکی

تبلیغات ماهانه گوگل

تبلیغات ماهانه در ادوردز 20

تصمیم گرفتن در مورد تبلیغ در گوگل ادز و یا سئو و بهینه سازی در طراحی سایت، می تواند یک تصمیم سخت برای صاحبان کسب‌وکار در زمینه بازاریابی دیجیتال باشد. مانند هر تصمیم دیگری در زمینه ی کسب‌وکار، باید درک کنید که واقعا بین چه چیزهایی تصمیم‌گیری خود را انجام می دهید. شاید مسئله ی ابتدایی در این رابطه این باشد که، چه نوع هزینه‌هایی در تبلیغات گوگل دخیل بوده، و یا چقدر بازدهی دارند؟ آیا قرار گرفتن و تبلیغات در صفحه اول گوگل به راحتی انجام می شود؟ در این مطلب قصد داریم تا به تمامی سوالات و موضوعات ذکر شده در مورد تفاوت و برتری مابین سئو در طراحی یک سایت را با گوگل ادز مقایسه کنیم.

شناخت برتری مابین سئو و گوگل ادز

تفاوت بین تبلیغات گوگل و تبلیغات رایگان با جستجو

تفاوت بین تبلیغات جستجوی پرداخت ‌شده و جستجو بر اساس سئو این است که تبلیغات گوگل در بالای لیست جستجو ظاهر می‌شوند، و یک علامت تبلیغاتی سبز کوچک در کنار آن‌ ها وجود دارد. همچنین برای نمایش (هر کلیک) هزینه آگهی‌ها (در هر کلیک) نمایش داده می شود. این در حالی است که در جستجوی ساده این حالت رایگان می باشد. وقتی کاربر یک کلمه را جستجو کند، تبلیغات مربوط به همان کلمه ی مورد نظر در بالای کل لیست قرار خواهند گرفت. اما تقریبا مابقی نتایج جستجو که بر اساس سئو صورت گرفته اند، در پایین این لیست ظاهر خواهد شد. مانند تصویر زیر :

شناخت برتری مابین سئو و گوگل ادز

معمولا تا ۴ آگهی گوگل ادز در بالاترین بخش صفحه ظاهر می شود، و سپس مابقی تبلیغات بر اساس جستجو در پایین آنها با تعداد عموما 10 مورد نمایش داده می شوند.

 

تبلیغات در صفحه اول گوگل

شناخت برتری مابین سئو و گوگل ادز

عموم مردم خواستار تهییج و کسب رضایت از نتایج آنی تبلیغات هستند. کل این موضوع باعث می شود تا تبلیغ گوگلطرفداران بیشتری نسبت به هر امکان دیگری داشته باشد. به این روند پرداخت هزینه، دریافت کلیک بیشتر از سوی کاربران، افزایش روند مراجعه و توجه به سوی صفحه ی مربوط به سایت شما؛ و در این میان مهمترین نتیجه برداشت می شود. یعنی کسب درآمد و در کنار آن سود حاصل از فروش و یا ارائه ی خدمات! البته کسب فروش بیشتر به عوامل متعدد دیگری مانند کاربر پسند بودن طراحی سایت شما وابسته است. و می توان تنها بخش خاصی از تبلیغات گوگل را سهم این توجه از سوی مشتریان دانست. اما مطمئنا در نهایت برای طی این روند نیاز به پرداخت پول و هزینه های لازم هستید. تبلیغات در صفحه اول گوگل یکی از بیشمار راه هایی است که طبق آنچه که بیان شد، می تواند هم موجب رضایت کاربر و هم صاحب یک کسب و کار باشد.

سایت های نوپا، استارتاپ ها و صاحبان کسب‌وکار ها ( همه تبلیغ در گوگل را می پسندند )

وقتی به تنهایی کار خود را از طریق اینترنت شروع می کنید، به طبع می خواهید ترافیک بیشتری را در ابتدای راه به سمت خود جذب کنید. گوگل ادز به شما کمک می کند، تا بجای اینکه منتظر کلیک های بیشتر به واسطه ی سئو و یا همان تبلیغات رایگان باشید، با پرداخت یک هزینه ی کلی بتوانید مشتریان یا کاربران بیشتری را به سوی خود جذب نمایید! آنهم در سریع ترین حالت ممکن. در اینجا به زبان ساده تر می توان بیان کرد که اهمیت زمان در شروع یک کسب و کار میتواند تا چه میزان به پیشبرد اهداف بلند مدت کمک نماید. تبلیغ در گوگل یکی از این راه های خرید زمان در مقایسه با تبلیغات بر اساس سئو است.

شناخت برتری مابین سئو و گوگل ادز

کیفیت تبلیغات گوگل ادز

اول اینکه، ممکن است تبلیغ در گوگل ادز با روش پرداخت، اندکی از هزینه ی کارتان را به نسبت روش غیر پولی افزایش دهد، اما بازخورد این دو روش طبق آمار و نتایج بدست آمده نیز به همان نسبت متفاوت است. حال ممکن است با تمام این نتیجه گیری ها از خود بپرسید که، چه تعداد افرادی روی گوگل ادز شما کلیک می کنند؟ پرداخت هزینه برای تبلیغات ممکن است در این دو روش کاملا غیر قابل مقایسه با هم باشند، اما همچنین باید بدانید که چند نفر واقعا بر روی تبلیغات گوگل در یک کسب و کار کلیک خواهند کرد. گاهی اوقات ممکن است بسیاری از جستجو کنندگان یک تبلیغ را نادیده بگیرند. این نرخ ممکن است بسته به نیاز افراد متغیر باشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که آگهی‌ هایتان از کیفیت کافی برخوردار باشند، در این صورت تعداد زیادی از کلیک های کاربران می تواند به سمت تبلیغ شما جلب شود. یک تبلیغ مناسب می تواند همیشه در صدر تمامی نتایج جستجو قرار بگیرد.

 

فروش با تبلیغات گوگل

شناخت برتری مابین سئو و گوگل ادز

طبق یک بررسی کلی یک تبلیغ در گوگل به خوبی کار می‌کند، و سایت مربوط به آن نیز به همان نسبت می تواند فروش خوبی داشته باشد. در روش سئو یا جستجوی گوگل نیز فروش بستگی به همان سایت ذکر شده و جذابیت آن برای کاربران دارد. با این حال نمی توان در این باره عدد خاصی اعلام کرد. اما چیزی که مشهود است میانبری است، که به واسطه ی گوگل ادز می توانید برای داشتن سود بیشتر در کسب و کار خود بدست آورید. براساس تجربه می توان گفت که اگر در حال ارائه ی خدمات عالی چه کوچک یا بزرگ ( مانند امور حقوقی، طراحی، ساخت و ساز و غیره) هستید، به فروش بیشتر نیاز دارید. تبلیغات گوگل نتیجه ی سریع این مسئله را به نسبت تبلیغ بر اساس جستجو در اختیارتان قرار خواهد داد.

بررسی تفاوت تبلیغ در گوگل با جستجو ساده

تبلیغات گوگل ادز برای انواع بررسی ها و تصمیم گیری مشتریان در حال جستجو در گوگل مناسب است. سپردن انجام این تبلیغات به یک گروه کارآزموده در مقایسه با انجام این کار توسط خودتان، می تواند نتایج بهتری را در اختیار قرار دهد. زیرا نیاز به بررسی تخصصی و تنظیم دقیق دارد. جستجوی ساده در گوگل بر اساس سئو اما، هزینه ی ابتدایی وجود ندارد. در نتیجه باید زمان زیاد (یا پول بیشتری) را صرف نوشتن محتوایی کنید؛ که به کلمات کلیدی که براساس آن‌ها رتبه‌بندی می شوید، هدف‌گذاری صورت گیرد. هرکدام از این دو روش با مزایای خود می توانند به توجه کاربران بیشتری منجر شوند. اما هر کسب و کار بر اساس نیازهای اولیه خود می تواند تصمیم گیری کند که کدامیک از روش های ذکر شده در پیشبرد اهداف بیشتر به کار می آیند.