02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

 

سفر با هواپیما یکی از سریع‌‌ترین و محبوب‌‌ترین روش‌های مسافرت است. یکی از دغدغه‌های افرادی که هواپیما را برای مسافرت انتخاب‌ می‌کنند گران بودن هزینه بلیط آن است. مخصوصا در زمان‌های سیزن که قیمت بلیط هواپیما به دلیل تقاضا فراوانی که دارد رشد چشمگیری پیدا‌ می‌کند. اما نگران نباشید ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها‌ می‌توانید حتی در اوج تقاضا برای بلیط هواپیما ارزان‌‌ترین بلیط‌ها را خریداری نمایید. اگر‌ می‌خواهید در مورد خرید بلیط ارزان هواپیما در پیک سفرهای هوایی اطلاعات بیش‌‌تری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پیش از شروع فصل‌های پیک سفر، اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید

برای فصول اوج سفر مثل اعیاد مذهبی، تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، محرم و سایر مناسبت‌های خاص توصیه‌ می‌کنیم از قبل به رزرو بلیط هواپیما بپردازید. زیرا با نزدیک شدن به تاریخ پرواز در این ایام قیمت بلیط‌ها افزایش‌ می‌یابد و مجبور‌ می‌شوید بلیط مسیرهای پرتردد مثل بلیط هواپیما مشهد تهران را با قیمت بیش‌‌تری خریداری کنید. از این رو بهتر است که از سه تا شش ماه قبل به رزرو بلیط به مقصد مد نظر خود بپردازید.

انعطاف پذیر بودن در تاریخ سفر

یکی از راه‌هایی که‌ می‌تواند به شما به خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر کمک کند انعطاف‌پذیری در زمان سفر است. برای این منظور‌ می‌توانید از سایت‌های مقایسه خرید بلیط کمک بگیرید و انواع تاریخ پرواز را جهت شناسایی ارزان‌‌ترین گزینه‌ها بررسی نمایید. دقت داشته باشید که روزهای وسط هفته مانند سه‌شنبه و چهارشنبه که نسبت به آخر هفته تقاضا کمتری برای رزرو بلیط وجود دارد‌ می‌تواند زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌قیمت باشد.

استفاده از اعلان‌ها و تبلیغات فروش بلیط

اگر تصمیم به خرید بلیط هواپیما مشهد تهران و یا هر مقصد دیگری گرفته‌اید باید پیام‌های فروش بلیط ارزان و تبلیغات خطوط هوایی را دنبال کنید. معمولا ایرلان‌ها و آژانس‌های مسافرتی این تبلیغات را انجام‌ می‌دهند و‌ می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید بلیط چارتر یا بلیط هواپیما ارزان باشد. اکثر ایرلاین‌ها تخفیفات ویژه‌ای برای بلیط‌های خود در دوره‌های کم‌تردد ارائه‌ می‌دهند.

بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیما خارجی

خرید و رزرو بلیط هواپیما در شولدر سیزن

منظور از شولدر سیزن زمان قبل یا بعد فصول پیک سفر است. در این زمان‌ها‌ می‌توانید بلیط هواپیما مشهد تهران و سایر شهرها را مناسب‌‌ترین قیمت ممکن تهیه کنید. در این بازه زمانی ازدحام جمعیت گردشگران خیلی کمتر است و شهرها دارای آب وهوای مطلوبی هستند و‌ می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و ارزان را برای خود رقم بزنید. ماه‌های فروردین به غیر از تعطیلات نوروز، اردیبهشت و شهریور و مهر در ایران فصل شولدر سیزن هستند. رزرو بلیط هواپیما در این زمان‌ها با هزینه کم‌‌تری امکان پذیر است و‌ می‌توانید به این ترتیب هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید و به‌راحتی و در آب وهوایی عالی از تمامی جاذبه‌های دیدنی مقصد بازدید نمایید.

توجه به خرید بلیط‌های لحظه آخری

در بیش‌‌تر موقع توصیه‌ می‌شود که بلیط هواپیما مشهد تهران یا دیگر مسیرها را از قبل رزرو کنید. اما با این وجود در برخی از مواقع خرید بلیط لحظه آخری‌ می‌تواند هزینه‌های سفر شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین اگر انعطاف‌پذیر باشید و به دقیق بودن تاریخ سفر خیلی اهمیت ندهید بلیط‌های لحظه آخری‌ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در برخی از خطوط هوایی با نزدیک نشدن به زمان پرواز و فروخته نشدن تعدادی از صندلی‌ها، آژانس‌های مسافرتی بلیط‌های باقی‌‌مانده را برای کاهش ضرر و زیان با قیمت خیلی کمتری عرضه‌ می‌کنند و‌ می‌تواند فرصتی عالی برای خرید بلیط ارزان هواپیما باشد. اما با این وجود این روش همیشه نمی‌تواند مفید و در دسترس باشد و ممکن است در برخی از پروازها هرگز بلیط‌های تخفیف دار به فروش نرسد.

رزرو پروازهای یک طرفه

همچنین‌ می‌توانید به جای خرید پروازهای رفت و برگشت، به رزرو بلیط یک طرفه بپردازید. به این ترتیب‌ می‌توانید بلیط‌های ارزان قیمت‌تری را بیابید. در واقع با ترکیب خطوط هوایی مختلف جهت پروازهای ورودی و خروجی‌ می‌توانید بلیط‌ها را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بلیط‌های دوطرفه رزرو کنید و سفر کم‌هزینه‌تری داشته باشید.

برای جستجو و خرید بلیط ارزان هواپیما صبر و حوصله داشته باشید

همانطور که‌ می‌دانید بلیط‌های سیستمی تغییرات قیمتی چندانی ندارد اما باز هم ممکن است تغییراتی داشته باشند. بلیط‌های چارتری نیز با تغییرات قیمتی بسیاری همراه هستند. از این‌رو توصیه‌ می‌کنیم که چند روز متوالی به بررسی قیمت‌ها بپردازید و صبور باشید تا در نهایت بتوانید بهترین بلیط را با قیمتی مناسب رزرو کنید. همچنین اگر قیمت‌های دو روز متوالی تفاوت قیمت زیادی داشته باشد‌ می‌توانید با تغییر تاریخ سفر هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

خودداری از خرید بلیط در زمان اوج ترافیک سایت‌ها

در زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما باید به زمان اوج ترافیک سایت‌ها توجه داشته باشید و ساعاتی که بار ترافیک اینترنتی کمتر است را برای رزرو بلیط انتخاب کنید. به عنوان مثال اواخر شب و صبح زود که افراد کم‌‌تری به فکر رزرو پرواز هستند‌ می‌تواند زمان مناسبی برای خرید بلیط ارزان‌قیمت باشد.

خرید بلیط هواپیما تهران مالزی با بهترین قیمت | لیانا پرواز

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت با اسنپ تریپ

برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب باید یک رویکرد هدفمند داشته باشید. در واقع انعطاف پذیری در تاریخ سفر، رزرو بلیط در فصول کم‌تردد، توجه به بلیط‌های لحظه آخری موجب‌ می‌شود که شانس بیش‌‌تری برای خرید بلیط ارزان‌قیمت داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن‌ می‌توانید به وب سایت اسنپ تریپ که سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش بلیط هواپیما دارد مراجعه کنید. در این سایت‌ می‌توانید بلیط کیش تهران که از پر تقاضا‌‌ترین بلیط‌ها است و بلیط سایر مقاصد را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنید و با بهره مندی از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه تا پایان سفر، سفری آسوده‌خاطر و لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.