02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

از این ۸ ویژگی در طراحی سایت دوری کنید!

 

?

۱- تصویر خود را در صفحه خانه نگذارید!

با وجود آن که عکس شما یک نوع خوشامدگویی به بازدید کنندگان شمار می‌آید، برخی کارشناسان عقیده دارند، این عکس، دلیل حضور بازدیدکنندگان را در طراحی وب سایت شما کم رنگ می‌کند. دیدن عکس شما در سایت، مانند ملاقات یک شخص جدید است، و به جای پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این است که به آنها بگویید: من چقدر در این عکس، عالی به نظر میرسم. وب سایت شما باید تماماً درباره‌ی بازدیدکنندگان باشد و نه در مورد شما. قبل از هر چیزباید نظر بازدید کننده را دریابید.

 

 

?

۲- آلودگی دیداری و شنیداری کم تر ایجاد کنید!

این مورد شامل هر چیز دیدنی و شنیدنی می‌شود. از یک طرف تصاویر متحرک گیج کننده در صفحه‌ی اصلی واز طرف دیگرهر نوع عکس، از مشتریان طراحی وب سایت گرفته تا …
اول چیزی بیش از بهره‌ گیری بیهوده از فن‌آوری جدید نیست و مثال آخر، گمراه شدن از مسیر فعالیت‌های حرفه‌ای است. گذشته از این، بارگذاری موسیقی‌های پرزرق برق و پر سر و صدا مدت زیاد‌ی طول می‌کشد و همین امر، بازدید کنندگان طراحی وب سایت شما را فراری می‌دهد.
داشتن یک طراحی وب سایت با فن‌آوری قوی برای بسیاری از وب سایت‌ها ضروری است، اما برای حضور تکنولوژی باید دلیلی مهم‌تر از تحت تاثیر قراردادن مردم، وجود داشته باشد.

?

۳- کم تر سوال بپرسید؟

گاهی اوقات شما قصد دارید که از بازدید کننده سوالاتی را بپرسید. اما ساختار طراحی وب سایت باید به اندازه‌ی کافی ساده باشد، تا بازدیدکنندگان گیج و سر در گم نشوند.از تنظیم فهرست انتخابی با حدود ۲۰ گزینه‌ی انتخابی خودداری کنید، افراد،در هر بار می‌توانند بین ۵ تا ۹ مطلب را به خاطر بسپارند. سعی کنید از این حد فراتر نروید، چون در غیر این صورت،آنها گیج شده، طراحی وب سایت شما را ترک می‌کنند.

 

?

4- از سخنان نامفهوم استفاده نکنید!

هدف اصلی بیشتر وب سایت‌ها آگاه ساختن مشتریان از نحوه فعالیت‌های طراحی وب سایت و چگونگی ارائه خدمات و تولیدات به مشتریان است. وقتی در طراحی سایت خود از زبانی فنی یا اصطلاحاتی نامفهوم استفاده می‌کنید به طوری که اکثر مردم از درک آنها عاجزند در حقیقت به کار بیهوده‌ای دست زده‌اید. از بیانی شیوا و مستقیم استفاده کنید. استفاده از کلمات پیچیده یا زیاده گویی در اینترنت امری عادی است. اما این مسأله با صداقت‏، کیفیت محصولات و درستکاری فعالیت‌های شما مغایرت دارد.

?

5- از امکانات خود به نحو احسن استفاده کنید!

مطمئناَ قصد شما فروش اجناس از طریق طراحی وب سایت است. اما بازاریابی از طریق سایت بیش از آگاهی دادن و جذب مردم به لاف زدن می‌پردازند، فقط بازدید کنندگان را فراری می‌دهد. وب سایت خود را با تبلیغات پر نکنید بلکه آن را به شکل یک مکالمه دو طرفه بین خود و بازدید کنندگان طراحی کنید.

?

6- مطالب خود را بروز کنید!

آنچه که باعث سردرگمی بازدیدکننده می شود مطالب قدیمی است. همین اتفاق در مورد لینک‌ هایی صادق است که افراد را به صفحات غلط هدایت می‌کند. به طور منظم طراحی وب سایت خود را بررسی کرده و لینک‌های تغییر یافته و از رده خارج را شناسایی کنید.

?

7- به حریم شخصی کم تر لطمه وارد کنید!

البته این مساُله تا حد زیادی به ماهیت وب سایت، شغل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارد. در هر صورت ضروری است، که مطالب وب سایت خود را خوب بررسی کنید، تا اطلاعاتی که به مسایل شخصی و مسایل امنیتی لطمه وارد می‌کند، و همچنین مورد علاقه‌ی هکرها است در آن موجود نباشد. در ابتدایی ترین مراحل، باید از گذاشتن عکس‌ها، آدرس‌های ایمیل و جزییات شخصی کارکنان در طراحی وب سایت خودداری کنید. همچنین، چگونگی طراحی ساختار URL و صفحه‌ی پیغام ایراد ۴۰۴ نوع سرور یا پشتیبان شما را برای افراد، آشکار می‌سازد. این‌ها چیزهایی است که هکرها نباید بدانند. حتی در انتشار اطلاعات درباره‌ی تولیدات، کارشناسان وب، توصیه می‌کنند، فقط از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند؛ استفاده کنید و نه نکاتی که اطلاعات شرکت را به خارج انتقال دهد.

?

8- از سخنان نامفهوم استفاده نکنید!

البته این مساُله تا حد زیادی به ماهیت وب سایت، شغل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارد. در هر صورت ضروری است، که مطالب وب سایت خود را خوب بررسی کنید، تا اطلاعاتی که به مسایل شخصی و مسایل امنیتی لطمه وارد می‌کند، و همچنین مورد علاقه‌ی هکرها است در آن موجود نباشد. در ابتدایی ترین مراحل، باید از گذاشتن عکس‌ها، آدرس‌های ایمیل و جزییات شخصی کارکنان در طراحی وب سایت خودداری کنید. همچنین، چگونگی طراحی ساختار URL و صفحه‌ی پیغام ایراد ۴۰۴ نوع سرور یا پشتیبان شما را برای افراد، آشکار می‌سازد. این‌ها چیزهایی است که هکرها نباید بدانند. حتی در انتشار اطلاعات درباره‌ی تولیدات، کارشناسان وب، توصیه می‌کنند، فقط از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند؛ استفاده کنید و نه نکاتی که اطلاعات شرکت را به خارج انتقال دهد.

یک پیام ارسال کنید

آیا سوالی دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید