02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

با بهترین لوله بازکنی در مشهد آشنا شوید

لوله بازکنی یکی از نیازهای ضروری زندگی شهری است. وقتی لوله‌های ساختمان دچار گرفتگی می‌شود. اولین دغدغه ما پیدا کردن لوله باز کن مجرب و قیمت مناسب است.از طرفی چون گرفتگی لوله فاضلاب کلاً روال عادی زندگی را مختل می‌کند، لوله بازکنی فوری در مشهد نسبت به لوله بازکنی ارزان به خصوص به لوله بازکنی در مشهد برایمان در اولویت است.

انجام عملیات لوله بازکنی مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی

بسیاری از افراد نگران آن هستند تا خدمات ساختمانی خانه خود مانند رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را به دست افرادی بسپارند که توجهی به دستورالعمل های بهداشتی ندارند. به خصوص در روز هایی که شیوع ویرویس کرونا باعث نگرانی همه مردم است. اما در این باره اصلا نگرانی به خود راه ندهید. چرا که برای ما حفظ سلامت خود و افرادی که قرار است در خدمتشان باشیم بسیار مهم است. ما نمی خواهیم پاسخ اعتماد شما به ما مبنی بر سپردن امر لوله بازکنی مشهد را با بیمار کردن شما بدهیم. پس همین الان در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله با ما تماس بگیرید و ادرس خود در شهر مشهد را برای ما ارسال کنید تا بلافاصله همکاران ما خدمت شما برسند.

لوله بازکنی مشهد و انواع روش‌های استاندارد کدم‌اند؟

از روش‌های مختلفی برای لوله باز کنی استفاده می‌شود. متداول‌ترین روش‌های آن عبارت‌اند از:

دستگاه لوله بازکنی : این دستگاه متداول‌ترین دستگاه مورداستفاده برای باز کردن گرفتگی لوله است. این دستگاه دارای فنر لوله بازکنی مخصوص می‌باشد. معمولاً از این دستگاه برای باز کردن گرفتگی‌های سخت استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها شامل فنر مخصوص لوله باز کنی دستی و فنر لوله باز کنی خانگی است.

باز کردن لوله با استفاده از هوای فشرده: اگر گرفتگی لوله ناشی از انباشت خاک و ذرات ریز باشد، این روش به‌خوبی جواب می‌دهد.

استفاده از اسید لوله بازکن : در این روش از اسید لوله بازکن مخصوص استفاده می‌شود. معمولاً از این روش برای باز کردن لوله هایی که با چربی مسدود شده است، استفاده می‌شود. مانند لوله های آشپزخانه و غیره.

(هشدار: هیچ‌گاه از اسید و مایعات غیراستاندارد برای باز کردن لوله ها استفاده نکنید. چون ممکن است آسیب جدی به لوله ها بزند. بطوریکه بعداً لازم باشد لوله های آسیب‌دیده را تعویض کنید.)

لوله باز کنی با تلمبه دستی: این روش بیشتر کاربرد خانگی دارد. همان تلمبه های لاستیکی مورد استفاده در خانه‌ها است.

برخی از خدمات لوله بازکنی مشهد عبارت‌اند از:

  • خدمات چاه فاضلاب
  • تخلیه چاه
  • تعمیرات لوله کشی ساختمان
  • تخلیه چاه فاضلاب
  • لایه روبی چاه
  • تخلیه سپتیک
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  • طوقه چینی وکول گذاری چاه
  • تعمیر چاه ریزشی
  • حفر چاه فاضلاب

تعرفه لوله بازکنی تهران

مهم ترین از انتخاب شرکت های لوله بازکن هزینه و تعرفه آن می باشد. قبل از تماس با شرکت ها باید بدانیم که نرخ بازکرد لوله به چه عواملی بستگی دارد و تعرفه ی پایین و حداکثر آن چیست. البته هدف ما در آخر کار رضایت کامل مشتری و رضایت از سرویسکار می باشد . تا در آینده نیز اگر مشکلی برای مشتری پیش آمد با خیال راحت با ما تماس بگیرد

رفع گرفتگی لوله فاضلاب بسته به عواملی از جمله:

  1. طول و متراژ گرفتگی لوله فاضلاب و متراژ فنر:این مورد بیشتر در پارکینگ و پشت بام اتفاق می افتد که فنر های ۱۵ متری باعث رفع گرفتگی لوله نمی شود در این مورد از فنر های ۳۰ یا ۴۰ متری استفاده می کنیم که با دستگاه های فرقونی می چرخد و هزینه ی ان را قبل از انجام کار با مشتری طی می کنیم.
  2. تعداد انسداد لوله ها:برای مثال اگر فاضلاب آشپزخانه مسدود شود احتمالا سینک یا لوله ی پشت لباس شویی نیز مسدود خواهد شد.ما سعی می کنیم با استفاده از تجربه ی خودمان از یک محل فنر بزنیم وتمامی گرفتگی ها را باز کنیم، اما در مواقعی رخ می دهد که سرویسکار مجبور شود از راه آب های لباس شویی یا زیر سینک نیز فنر بزند. در این مواقع قیمت هر فنر جداگانه محسوب می شود.

دیگر عوامل در هزینه لوله بازکنی

  1. استهلاک دستگاه مورد استفاده:اکثر فاضلاب ها به دلیل تجمع مو، چربی، و فضولات مسدود می شود و برای رفع این گونه گرفتگی ها از فنر معمولی و دور کند دستگاه استفاده می شود. اما برخی از لوله ها توسط رسوب و سولفات یا سیمان و گچ مسدود می شود. ما می توانیم با استفاده از دستگاه ها ی بروز و فنر های رسوب تراش پر قدرت هر گونه گرفتگی ها را حل کنیم تمامی هزینه های انجام کار قبل از انجام به مشتری اعلام می شود.
  2. نوع دستگاه و ابزار مورد استفاده در کار:لوله بازکنی خدمات پیچیده ای دارد که برخی از این خدمات برای رفع گرفتگی لوله انجام می شود برای مثال استفاده از دستگاه کمپرسور برای فاضلاب های سخت و مواقعی که فنر کاربرد ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. یا دستگاه مکش برای در آوردن اشیا از چاه فاضلاب کاربرد دارد این وسیله ها قیمت های متفاوتی دارند.

لوله بازکنی مشهد

ارزانترین خدمات لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و فنرهای فولادی،صنعتی،پمپ تراکم،واترجت

چنانچه در منزل یا محل کار با گرفتگی لوله برخورد کردید و در رفع گرفتگی کاری از دستتان برنیامد.میتوانید همان لحظه با لوله بازکنی مشهد تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان فنی :09158871010

تماس با کارشناسان فنی :09156583030

تماس با کارشناسان فنی :09154964040