02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

شرکت پرشیا لیفت به عنوان برترین و با کیفیت ترین تولید کننده انواع قطعات مکانیکی و ایمنی آسانسور با هدف جلب رضایت مشتریان و بهبود مستمر در اثر بخشی و بهره وری سیستم مدیریت کیفیت، نظام کیفیت خود را بر اساس الزامات استاندارد ISO9001:2008 و پیشنهادات مشتریان خود طراحی نموده و منشور خدمات خود را به شرح زیر اعلام میدارد: 1- جلب رضایت مشتریان از طریق درک نیاز آنها و تامین الزامات استاندارد مربوط به محصول و همچنین تحویل به موقع محصول با مطلوب ترین شرایط ممکن 2- اشاعه فرهنگ کار با کیفیت و ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی به عنوان باارزشترین سرمایه شرکت از طریق ارائه آموزش و ایجاد محیط ایمن و مناسب کار 3- تلاش گروهی برای صرفه جویی در منابع، بهبود مستمر کیفیت، کاهش ضایعات به حد صفر و افزایش اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت 4- اصلاح و به روز رسانی روش های مدیریتی و تولیدی شرکت در جهت افزایش سطح کیفی محصولات و افزایش بهره وری شرکت.

با محصولات این مجموعه آشنا شوید

شاسی موتور آسانسور

آیا می دانید شاسی موتور آسانسور چیست و چه کارایی دارد؟ امروزه در سراسر دنیا ساختمان ها را مجهز به سیستم آسانسور می کنند. پیشرفت در صنعت آسانسور و نیاز بیشتر شهرها و کشورها باعث شده است که هر ساله تحول عظیمی در مدل ها و قطعات این سیستم ارائه شود. رعایت استانداردهای بین المللی در نصب و راه اندازی سیستم های آسانسور در تمام جهان از اهمیت زیادی برخوردار است. تجهیزات آسانسورها با توجه به نوع و مدل آسانسور متفاوت است. اما قسمت مهم و کاربردی در همه ی مدل ها شاسی موتور می باشد که از طراحی و ساخت پیچیده و مهمی برخوردار است.

موتور آسانسور بر روی یک سازه ی فلزی به اسم شاسی موتور قرار می گیرد که نقش مهمی را در سیستم آسانسور ایفا می کند. بر روی شاسی قطعه ی دیگری به اسم فلکه هرزگرد قرار می گیرد.

دلیل اهمیت شاسی را می توان قرار گرفتن وزن کابین آسانسور ، سیم بکسل و دیگر قطعات مکانیکی دانست که به دلیل پیشگیری از وارد آمدن حرکات افقی و عمودی بیهوده و اضافی به کابین آسانسور، به وجود آوردن ثبات و استحکام و حفظ فاصله عمودی بین قطعات از جمله فاصله بین فلکه موتور و فلکه هرزگرد از شاسی دانست. در متن زیر قصد داریم تا هر آنچه در خصوص شاسی موتور، نصب و راه اندازی آن لازم است بدانید را بیان کنیم.

تعریف شاسی موتور آسانسور

همان‌طور که گفته شد آسانسور از قطعات مهم و پرکاربردی تشکیل شده که شاسی موتور آسانسور مهم‌ترین و اصلی ترین قطعه می باشد و در واقع باید وزن اجزایی از قبیل موتور آسانسور، فلکه هرزگرد، کابین آسانسور، سیم بکسل های آسانسور، قاب وزنه آسانسور و وزنه ها و دیگر تجهیزات اصلی آسانسور را تحمل کند.

نصب و ساخت و نوع این شاسی اهمیت بسیاری در کیفیت نهایی آن دارد. چون سیستم آسانسور بسیار حساس می باشد و در درجه اول امنیت و کیفیت باید حرف اول را بزند. نصب و راه اندازی شاسی موتور کاملاً بستگی به نوع آسانسور دارد در برخی موارد شاسی موتور را در موتورخانه نصب می کنند.

اما بعضی شاسی ها طراحی متفاوت تری دارند و می توان آن ها را در پایین چاه آسانسور نصب کرد. هر محصولی نمی تواند این حجم از بار آسانسور را تحمل کند پس باید طراحی و ساخت این قطعه با ضوابط و اصول و استانداردهای خاص و مشخصی انجام شود تا انتظارات استفاده کننده گان را رفع و از لحاظ استحکام و مقاومت نگرانی برای کاربران به وجود نیاورد.

گاورنر آسانسور

معرفی گاورنر آسانسور

گاورنر آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟ مهمترین مزیت به کارگیری آن چیست؟ استفاده از این محصول در ساخت و طراحی آسانسور چه نقشی دارد؟ انواع مختلف آن کدام است؟ عملکرد گاورنر آسانسور به چه صورتی می باشد ؟ به دنبال پاسخ سوالات یاد شده هستید؟ با ما همراه باشید.

از گاورنر آسانسور به عنوان ترمز الکتریکی آسانسور یاد می شود. این وسیله به قدری در ساخت و طراحی آسانسور ها مهم است که استانداردهای بسیار مهمی برایشان در نظر گرفته شده است. کنترل حرکت آسانسور با استفاده از گاورنر آسانسور ممکن است و اگر این وسیله کارایی کافی نداشته باشد، بالابر ها نمي توانند امنيت كافي را براي استفاده فراهم كنند. دلايل مختلفي مي تواند سبب شود كه آسانسور با سرعت نامناسب و نا متعادل حركت كند، اين امر مي تواند به خطرات و تهديدهاي بسياري منجر شود به همين دليل لازم است كه در خريد اين نوع از اجزاي سازنده ي بالابرها دقت کافی به عمل بيايد. شركت هاي مختلفي اين نوع از محصولات را با درنظر گرفتن استانداردهاي خاص توليد و طراحي مي كنند، هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند به آسیب های جدی و خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری منجر شود. سودجویان بسیاری هستند که به دنبال فروش محصولات بی کیفیت خود، هزینه کمتری را پیشنهاد می کنند، به منظور اطمینان از کیفیت محصول، باید فروشگاه و مراکز معتبر در اولویت قرار گیرد.

قلاب سربکسل آسانسور

قلاب سربکسل آسانسور بالابر وسیله ای است که برای بلند کردن یا کاهش بار با استفاده از درام یا چرخ بالابر که طناب یا زنجیر در آن پیچیده شده استفاده می شود. ممکن است به صورت دستی ، الکتریکی یا پنوماتیک هدایت شود و ممکن است از طناب های زنجیره ای ، الیافی یا مفتولی به عنوان محیط بالابر استفاده شود. آشنا ترین شکل آسانسور است که کابین آن توسط مکانیزم بالابر بالا و پایین می شود. بیشتر بالابرها با استفاده از قلاب سربکسل آسانسور بالابر بارهای خود را متصل می کنند. امروزه چند نهاد حاکم برای صنعت بالابر هوایی آمریکای شمالی وجود دارد که شامل موسسه تولید کننده بالابر (HMI) ، ASME و سازمان ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) است. HMI یک مشاور محصول در صنعت حمل و نقل مواد در آمریکا است که متشکل از تولیدکننده های بالابر است و استفاده ایمن از محصولات خود را تبلیغ می کنند.

https://persialift.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3%D9%84-193x300.jpg

از کلمه “بالابر” برای توصیف انواع مختلف تجهیزات استفاده می شود که بار را پایین می آورند. به عنوان مثال ، بسیاری از مردم برای توصیف آسانسور از “بالابر” استفاده می کنند. اطلاعات موجود در اینجا مخصوصاً مربوط به سربار ، ساخت و ساز و بالابر معدن است.

کفشک کابین آسانسور

عملکرد کفشک کابین آسانسور راهنمای آسانسور

برخی از کفش های راهنمای دانش تجهیزات آسانسور که باید بدانید

کفش راهنمای آسانسور

کفشک کابین آسانسور راهنما یک قسمت کشویی بین ریل راهنمای آسانسور و اتومبیل است ، همان چیزی که ما آن را کفش راهنما می نامیم. این می تواند ماشین را روی ریل راهنما ثابت کند و ماشین را بالا و پایین کند. لیوان روغن در بالای کفشک کابین آسانسور راهنما که می تواند اصطکاک خط کفش و ریل راهنما را کاهش دهد. در هر واحد چهار مجموعه کفش راهنما نصب شده است ، به ترتیب در هر دو طرف تیر بالا و زیر صندلی گیره ایمنی در پایین اتومبیل. و همچنین چهار ست کفش راهنمای ضد وزنه در پایین و بالای تیر نصب شده است.

کفش های راهنمای ثابت شده روی ماشین می توانند در امتداد ریل راهنمای ثابت نصب شده روی دیواره راه چاه ساختمان به سمت بالا و پایین حرکت کنند تا از انحراف یا تاب خوردن ماشین در هنگام کار جلوگیری کند.

فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه کششی یا فلکه هرزگرد اسانسور فلکه ای (قرقره ای) است که برای انتقال قدرت موتور و حرکت به سیم بکسل به کار می رود. نیروی کششی ایجاد شده در اثر اصطکاک بین سیم بکسل و سطح شیارهای فلکه می باشد. در واقع فلکه هرزگرد اسانسور یکی از اصول اساسی سیستم تعلیق آسانسور می باشد. در نصب فلکه هرزگرد یا کششی باید به مواردی توجه شد از جمله اینکه برای اتصال سیم بکسل به مرکز کابین و مرکز وزنه تعادل می توان از فلکه گیربکس استفاده کرد که در این صورت بایستی از فلکه بسیار بزرگی که روی گیربکس نصب می شود استفاده نمود که طبیعتا این امر باعث اشغال شدن مکان زیاد شده و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست لذا از دو فلکه کوچکتر، یکی برای گیربکس و یکی برای فلکه هرز گرد استفاده می شود که بدین ترتیب فاصله بین کابین و وزنه تعادل فراهم میگردد.

دفتر مرکزی پرشیا لیفت تهران :

تلفن تماس : 2-77269481-021 فکس : 77819537-021

آدرس : تهران – خیابان دماوند – روبروی ایستگاه سبلان – مجتمع تجاری دماوند – پلاک 952 – واحد 1

واحد فروش -آقای احمد پتگر : 09126369361

09156515262

051-36110697

کارخانه پرشیا لیفت :

تلفن تماس : 9-36425678-021

آدرس : جاده خاوران – بعد از پلیس راه شریف آباد – شهرک صنعتی عباس آباد – بلوار ابن سینا – خیابان 26 – کوچه شاهین 1/3 – بعد از تقاطع – کوچه شاهین 3/3 – پلاک 1662