02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دکتر لوله

لوله بازکنی در تهران یکی از خدمات رایج و پردرخواست است. گرفتگی لوله، مخصوصا برای منازلی که چند سالی از ساخت آن‌ها گذشته است، بسیار رایج است. لوله بازکنی امری انکار ناپذیر است. گرفتگی لوله فاضلاب منجر به ساطع شدن بویی نامطلوب در تمام بنا خواهد شد.

علت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها شود. همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث انسداد لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است. در حالی که باید پیش از این به فکر چنین روزی بود از ورود آشغال به داخل لوله جلوگیری می کرد.

با گرفتگی لوله افراد روشهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بتوانند آن را باز کنند اما در بسیاری از موارد موفق نمی شوند و بدون حل مشکل دست از کار می کشند. با ناراحتی و نگرانی شماره شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه را که قیمت ارزان تری دارد پیدا می کنند و با آنها تماس می گیرند. حال آن که آنها لوله بازکنهای غیرمجاز هستند که تنها مشکل شما را بیشتر می کنند. این لوله بازکن ها با دریافت هزینه مشکل شما را بصورت موقت حل می کنند و پس از چند روز مجددا لوله فاضلاب خواهد گرفت. اگر می خواهید گرفتگی لوله را توسط لوله بازکن باز کنید لازم است از شرکتهای مجاز و معتبر لوله بازکنی  مثل دکتر لوله با سابقه طولانی برای این کار استفاده کنید.

علایم گرفتگی لوله فاضلاب  

تخلیه کند آب در سرویس بهداشتی علایمی برگرفتگی یا پر شدن چاه

احساس بوی بد فاضلاب دلیلی بر خرابی سیفون و یا پر شدن چاه

تخلیه بسیار کند آب از سینک آشپزخانه

کف کردن زیر سینک دلیلی بر گرفتگی و نظارت و پاک کردن آشغال

رسوب گرفتن لوله فاضلاب و حمام بخصوص مناطقی که آب آنجا شور است

بالا زدن آب از سیفون آشپزخانه دلیلی بر گرفتگی مسیر لوله

چه مواردی نشان می‌دهد چاه گرفته و یا نیاز به لوله بازکن داریم؟

پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان

تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی

بالا زدن آب سرویس بهداشتی

جمع شدن اب درکاسه توالت ایرانی و فرنگی

کندشدن خروج اب 

وجود حشرات موزی در ساختمان

تخلیه چاه

محل اصلی دفع فاضلاب در ساختمانهای تهران به دو دسته چاه فاضلاب و شبکه فاضلاب شهری تقسیم می شود. چاه فاضلاب بعد از مدتی پر می شود و نیاز به تخلیه چاه، کف تراشی چاه و لایروبی چاه به وجود می آید، زمان تخلیه چاه بسته به شرایطی همچون نوع خاک، اندازه انباره چاه، تعداد ساکنین و … متفاوت است.

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم عبارتند از:

1: کم بودن متراژ چاه

چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

2: دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

3: دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4: دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم.

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد .

خدمات فنی دکتر لوله

دکتر لوله در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیم قرن تجریه در حال فعالیت می باشد. در کمترین زمان ممکن به شما شهروندان عزیز سرویس های مورد نظرتان را ارائه می دهد.خدمات فنی دکتر لوله با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و با بهره گیری از امکانات و دستگا ههای روز دنیا ،در زمینه لوله بازکنی و خدمات حفر چاه و لجن کشی،لایروبی چاه و … توانسته سوابق درخشانی را جمع آوری نماید.با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

ضمانت ما حسن انجام کارو  داشتن سابقه طولانی می باشد.

شمال تهران : 22422050

غرب تهران :44434040

شرق تهران :77506005

جنوب تهران :66888080

مرکز تهران :66888080 – 88683939