02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

طراحی وساخت انواع درب استیل در ایران

یکی از برجسته‌ترین محصولات گروه رامند دکور  درب استیل است. این محصول در طرح‌ها و مدل های بسیار متنوع موجود است. بزرگترین دلیل استفاده‌ی بسیاری از طراحان مطرح حوزه‌ی ساختمان از درب استیل، زیبایی چشمگیر و خاص بودن آن است. به‌علاوه امکان پیاده‌سازی هزاران طرح متنوع با استفاده از متریال‌های چوب و شیشه در کنار استیل نیز به زیبایی آن می‌افزاید.

درب های استیل برای استفاده‌های متنوعی از جمله درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب ویلا، درب لابی، درب پارکینگ، درب نفر رو، درب ورودی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، درب دفترکار و … به‌کار می‌رود.

یک درب استیل با یک قاب فولادی ، و قفل های چند نقطه ای و داشتن سه لولا که به طور همزمان قفل می شوند ایمن و کاربردی است. درب استیل در طلا فروشی ها و صرافی ها با قفل های الکترونیکی در سه ظاهر کلاسیک ، برنز ، نیکل براق یا برنجی صیقلی ارائه می شوند. و از آنجا که این درب ها سفارشی هستند ، می توانید شیشه های مورب یا مات به آنها اضافه کنید . این درب های استیل در قابهای فولادی واقعا نمی توان به زور باز کرد.

درب های استیل مانع فیزیکی محکمی در برابر سارقان ایجاد می کند که باعث می شود خانه ، اشیا قیمتی و خانواده شما ایمن و مطمئن باشند. افزایش امنیت به معنای خواب بهتر است شما نباید روی امنیت کاذب درب آهنی و چوب یا فایبرگلاس حساب کنید.

 سارقان با دروازه شکن هایی که می خواهند آنچه را که برای آن زحمت کشیده اید بردارند می توانند به راحتی درب چوبی یا آهنی را شکست دهند ، حتی درب دارای پیچ و مهره.

https://ramanddecor.com/به شما و خانواده تان این امکان را می دهد که راحت بخوابید ، بدانید که یک مانع فیزیکی ایمن و محکم بین شما و آن سارقان احتمالی وجود دارد.

مزایای درب استیل در ساختمان

آنچه درب استیل ورودی ساختمان را از سایر متریال های دیگر متمایز می کند این است که از لحاظ شخصی سازی بسیار متنوع هستند. درهای ورودی استیل با چندین گزینه مختلف در پانل های مختلف می  توانند طراحی و اجرا شوند.

به علاوه ، در صورتی که دوست داشته باشید می توانید از چوب در نوع متریال استفاده کنید یا اینکه آن را بدون استفاده از ذره ای چوب طراحی کنید. با افزودن حفاظ برای در ، حفاظ پنجره ، لامپ اویز جلوی در ورودی قطعا یک فضای زیبا خلق خواهید کرد.

دوام عالی درب های استیل

درب ورودی شما بیشترین میزان ترافیک رفت آمد افراد و خوردگی و فرسودگی را نسبت به سایر درب های منزل شما تجربه می کند ، بنابراین با دوام بودن آن بسیار مهم است.به همین دلیل عامل دیگری که درهای فولادی را در برابر سایر متریال های در متمایز می کند دوام بالای آن است. استیل یکی از قوی ترین مواد موجود است ، بنابراین جای تعجب ندارد که چرا درب های ورودی ساخته شده از آن از دوام بالاتری برخوردار است.

درب استیل ورودی ساختمان هرگز شکاف و پوسیدگی نخواهند داشت و از دوام طولانی مدت اطمینان می کنند.

مقاوم در برابر بدترین شرایط جوی

دراستیل ورودی منازل افرادی که در شرایط نامناسب جوی مثل رطوبت بالا ، وزش باد های شدید، طوفان های گرد و خاک و …یک گزینه عالی است زیرا در هنگام مبارزه با عناصری مانند باران ، باد و برف بیشترین تحمل را دارند و از بین نمی رود.

راندمان عالی انرژی درب ورودی استیل

راندمان انرژی یکی از مهمترین عامل درهای ورودی است. اگر درب ورودی شما از نظر انرژی کارآمد نیست ، به عنوان صاحب خانه چیزی جز سردرد تجربه نخواهید کرد.

نداشتن درب کارآمد در مصرف انرژی ، هزینه قبض انرژی ماهانه را برای شما چند برابر می کند. چرا؟ به این دلیل که هوای بیرون به خانه شما نفوذ می کند و شما مجبور می شوید تا بیشتر بر روی وسایل گرمایشی یا خنک کننده خود تکیه کنید تا خانه خود را در دمای مناسب نگه دارید.

در این میان درهای استیل برای جلوگیری از هدر رفت انرژی بسیار کارآمد هستند. آنها با ایجاد حداکثر عایق ساخته می شوند. درهای ورودی فلزی نیز با چسب حرارتی ساخته شده اند تا یکپارچگی ساختاری را در کنار راندمان انرژی افزایش دهند.

از آنجا که درهای فلزی هرگز پوسیده نمی شوند در مقایسه با درهای فلزی گزینه ایده آل تری هستند.

درب های استیل حرفه ای در دکوراسیون داخلی

درب استیل از پروفیل استیل با کیفیت و ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی تولید می شود و همین امر باعث می شود که برخلاف درب های چوبی حتی با کیفیت که پس طی مدت زمان طولانی دچار رطوبت و پوسیدگی شوند درب های استیل همچنان مقاوم و بدون تغییر باقی بماند.

از طرف دیگر درب های آهنی نیز با گذشت زمان کیفیت و زیبایی اولیه خود را نخواهند داشت و ممکن است به دلایل مختلف دستخوش زنگ زدگی شود اما در مقابل درب های استیل به دلیل ترکیب مقدار استاندارد و اندازه گیری شده نیکل و کروم با آهن در مقابل هرگونه تغییر و اکسیده شدن مقاوم است. یکی دیگر از نقاط عطف درب های استیل امنیت و نفوذ ناپذیری بالای آن ها در برابر ورود غیر مجاز افراد و یا ورود سارقین است.

درب های استیل حرفه ای

درب های نقش مهمی در امنیت یک منزل و یا محیط کار ایفا می کنند که نوع این درب ها در میزان بالاتر رفتن امنیت هر محیط نیز موثر می باشد.

انواع درب استیل

درب ضد سرقت استیل

از دغدغه های هر روزه افراد جامع ، بالا بردن سطح امنیت مکان های خاص از جمله ؛ محل کار و محل سکونت می باشد . استفاده از درب های ضد سرقت ، قادر است تاثیر عمده ای بر امنیت مکان های مورد استفاده انسان ، داشته باشد . درب های ضد سرقت به علت مواد اولیه به کار گرفته شده و همچنین نوع طراحی ، از استحکام بالاتری در برابر؛ ضربات و ورود بدون اجازه ، برخوردار هستند .

 این درب ها در گونه های مختلف طراحی و ساخته می شوند . در این مقوله درب های استنلس استیل ضد سرقت ، نسبت به مدل های دیگر از ظاهری آراسته ، بهره می برند . درب های ضد سرقت استیل به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ افزوده بر مزایای دیگر درب های ضد سرقت ، در برابر رطوبت از مقاومت بالایی بهره می برد . محصولات رامند دکور در گروه درب استیل ضد سرقت با ترکیب پروفیل های مات ( خشدار ) و آینه ای ( براق ) استیل 304 ، و همچنین انواع شیشه مخصوص در رنگ ها و ضخامت های گوناگون ، تولید می شوند . لازم به ذکر است که طراحی این درب ها به صورت سفارشی ( مد نظر مشتری ) می باشد.

درب استیل اداری

این درب ها به صورت سفارشی در حالت های یک یا چند لنگه طراحی می شوند . برای ساخت این دسته از محصولات از پروفیل استیل 800×40 برای لنگه و همچنین از پروفیل استیل 60×40 برای فریم ( چهارچوب ) درب استفاده می شود .

دربهای با دوام

محصولات گروه رامند دکور  با استفاده از بهترین استیل های موجود در کشور و نصب بهترین یراق آلات از معتبر ترین برند های دنیا ، به صورت سفارشی تولید می شوند . این محصولات از عمر و مقاومت بالا ( با شرط استفاده صحیح و نظافت دوره ای ) بهره می برند.

رامند دکور

دفتر فروش و کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان دوم آلومینیوم کاران ، پلاک 5

02155243402 –  02155269234 –   09121153267