02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

فروش ویژه اره نواری و تیغ اره نواری در تکنو تراش آسیا

اره نواری تکنو تراش آسیا

اره نواری ، اره برقی با تیغه بلند و تیز است که از یک باند و از فلز دندانه دار تشکیل شده است که بین دو یا چند چرخ قرار می گیرد و مواد مورد نظر را برش می دهد. کاربرد اره نواری به طور عمده در نجاری ، فلزکاری و برای برش الوار استفاده می شود ، اما ممکن است انواع مختلفی از مواد دیگر را نیز برش دهد. مزایای اره نواری این است که شامل عمل برش یکنواخت در نتیجه بار مساوی توزیع شده دندانه ها است و اما برش اشکال نامنظم یا منحنی را نیز  با استفاده از یک محصولات اره فلکه ای به راحتی می توان انجام داد. تیغ اره نواری به خودی خود می تواند در اندازه ها و سوراخ های مختلف دندانه (دندانه در هر اینچ یا TPI) ساخته شود که این دستگاه را قادر می سازد بسیار متنوع برش دهد و قادر به برش طیف های متنوعی از جمله چوب ، فلز و پلاستیک باشد.معمولا دستگاه اره نواری دارای دو چرخ است و حداقل شعاع برش بسته به عرض منحنی باند دارد. فروش اره نواری معمولا با توجه به قیمت بازار عرضه می شود، اره نواری نیز می تواند در استعلام قیمت ها به شما کمک کند.

انواع اره نواری:

اره نواری دارای انواع متفاوتی است که توسط افراد متخصص و آماتور یک نوع خصاص ترجیح داده می شود تا تخته یا چوب خود را به شکل و منحنی فشرده تر نشان دهند. تولید اره نواری به دلیل قابلیت متنوع و استفاده آسان از ویژگی برش دهندگی به شکل های مختلف ، در صدر لیست پرکاربردترین ابزارهای قدرت در صنعت نجاری و صنایع فلزی قرار گرفته است.

اره فلکه ای با اشکال و انواع مختلفی عرضه می شود ، در حالی که هر کدام ویژگی و هدف خاص خود را دارند. برای شما بسیار مهم است که بدانید انواع اره نواری برای چه نوع کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

اره نواری که با اسم اره فلکه ای نیز شناخته می شود یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایعی مانند نجاری، مبلمان و … می باشد.

اره نواری چیست؟

قصد داریم به بررسی تاریخچه، مزایا و انواع این نوع اره پرداخته و نحوه دسترسی شما به یک اره با کیفیت و قیمت مناسب را مورد بررسی قرار دهیم.

اره نواری از آن دسته از محصولاتی است که به دلیل تنوعی کاربرد هایی که دارد مورد توجه افراد در صنایع مختلف قرار گرفته است.
امروزه شاهد استفاده از این نوع اره در دستگاه های مختلفی هستیم که برای کاربرد های متفاوتی در اندازه ها و سایز های مختلف ساخته می شوند.
بدنه اره های نواری معمولاً از چدن و به صورت یکپارچه ساخته می شود تا بتواند در هنگام چرخش و در طول کاربرد های فراوان بتواند از تکان خوردن اره جلوگیری نماید.
در بسیاری از مدل ها برای ایجاد مقاومت و کاربرد بهتر از پایه هایی استفاده می شود تا با استفاده از پیچ اره به بدنه محکم شود

از اره فلکه ای برای کار های مهمی و با دقت بالا انجام می شود و به همین دلیل مهم ترین دلیل برای افزایش مقاومت این اره ها را می توان جلوگیری از به هم خوردن دقت و تنظیمات اولیه می باشد.
اره فلکه ای یا نواری در انواع مختلفی وجود دارد و شرکت های فراوانی در داخل و یا خارج از کشور در زمینه ساخت این محصولات فعالیت می کنند.

تاریخچه و مزایای اره فلکه ای

اولین بار در انگلستان و در سال 1808 میلادی از این نوع اره ها برای نجاری استفاده شده است که البته در ابتدا مشکلات مختلفی را به همراه داشته و امنیت آن ها بسیار کمتر بود.
همزمان با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های تولید کننده این محصولات نیز مدل های مختلفی را در بازار ارائه نمودند تا بتوانند مشکلات کاربران در این زمینه را به حداقل برسانند.
تولید مدل های مختلف این اره ها با مزایای بسیار زیادی همراه بود که باعث استقبال مشتریان از آن ها شده است.
این مزایا بر طبق میزان تنظیمات هر دستگاه می تواند مورد انتظار باشد.
از مهم ترین فواید اره نواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.
سرعت و دقت انجام کار ها با استفاده از این اره ها بسیار بالا می رود.
در زمان استفاده ساختار اولیه چوب و یا دیگر وسایلی که برای بریدن آن ها اقدام می شود را حفظ می کند.
برخی از مدل های اره نواری را می توان به راحتی حمل نمود و در محیط های مختلف در سطح کارگاه از آن ها استفاده کرد.
کاربری این اره ها بسیار ساده بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد.

ساخت اره نواری و قیمت های متفاوت آن

با توجه به اینکه شرکت های مختلفی در زمینه تولید اره نواری فعالیت می کنند شاهد قیمت های مختلفی برای ارائه این محصولات هستیم.
مهم ترین موضوع در هنگام خرید اره نواری به کیفیت بالای آن بر می گردد تا بتواند در طول زمان کیفیت و ماندگاری خود را حفظ نماید.
زمانی که یک ماشین اره نواری دارای تجهیزات بسیار مناسب و به روز باشد و بتواند کیفیت و امنیت بالایی از خود نشان می دهد می توان گفت خرید آن اره نواری بسیار از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.
ما با تجربه ی چندین ساله در این زمینه اره های نواری با کیفیتی را تولید کرده و از این راه توانسته ایم اره نواری را تا حدودی برای تمامی مشتریان به صرفه نماییم.

هر چند نمی توان کیفیت بالای محصولات ارائه شده ی ما را با قیمت آن ها سنجید اما ما سعی کرده ایم با بهترین و با کیفیت ترین قیمت اره نواری از نظر هزینه ها باعث کمک به مشتریان برای خرید یک اره با کیفیت و قیمت مناسب شده است.

در دستگاه های اره نواری ، می توان اره نواری را با نیروی تغذیه مناسب در قطعه کار تغذیه کرد تا عملیات برش کارآمد انجام شود. این امر می تواند با کنترل سرعت تغذیه و نیروی رانش با تشخیص دقیق مقاومت برش در برابر تیغه اره نواری در حین عملیات برش ، محقق شود. در این مطالعه ، یک مدل نیرویی مبتنی بر عصبی-فازی برای کنترل روند اره باند ایجاد شد. پارامترهای برش به طور مداوم توسط یک شبکه عصبی ثانویه به روز می شوند ، تا اثر اغتشاشات محیطی را جبران کنند. میزان تغذیه مورد نیاز و سرعت برش توسط کنترل کننده منطق فازی توسعه یافته تنظیم شد. نتایج آزمایش های برش با استفاده از چندین نمونه فولادی نشان می دهد که سیستم عصبی-فازی توسعه یافته در زمان واقعی در کنترل سرعت برش و سرعت تغذیه در هنگام اره عملکرد خوبی دارد

در هنگام انتخاب تیغ اره نواری ، فاکتورهای زیادی در نظر گرفته می شود. ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع تیغه ای برای اره نواری خود نیاز دارید ، بنابراین ابتدا آنچه را که قصد دارید برش دهید و نوع برش را کاملا مورد بررسی قرار دهید. در مرحله بعد باید عرض تیغه ای را که برای نوع برشی که قصد ساخت آن را دارید مشخص کنید. به طور معمول ، عرض های گسترده تر ، برش های محکم تری برای مواد ضخیم تری ایجاد می کنند. اگر می خواهید از برش منحنی استفاده کنید ، عرض تیغه شما باید دارای شعاع منحنی باشد. بسیاری از شرکت ها تولید تیغ اره نواری نمودارهایی را ارائه می دهند تا به شما در انتخاب عرض مناسب کمک کنند.

ویژگی های یک تیغ اره نواری:

تعداد دندانه در هر اینچ بر نوع برش نیز تأثیر خواهد گذاشت. به طور کلی ، هرچه دندانه در هر اینچ بیشتر باشد ، برش بهتر انجام خواهد شد. هر چه دندان های کمتری در هر اینچ باشد ، برش سخت تر انجام خواهد شد. پس از تعیین طول ، عرض و دندانه ها در هر اینچ ، باید بفهمید که چه نوع پیکربندی دندانه برای نوع برش و ماده ای که برش می دهید مناسب است. سه نوع اصلی از دندان های تیغه ی دسته دار وجود دارد: معمولی ، قلابی و پرشی.

در سال های قبل ساخت تیغ اره نواری از جنسی ساخته می شدند که طول عمر کمی داشتند.

انواع تیغ اره نواری:

تعداد بسیاری از تیغه های موجود در اره نواری وجود دارد. اما امروز ما در حال تمرکز بر برخی از پرکاربردترین و مفیدترین شش تیغ اره نواری هستیم.

  • دندانه معمولی
  • دندانه قلابی
  • دندانه پرشی
  • دندان متغیر
  • تیغه الماس
  • دندانه موج دار

تیغ اره نواری نوع معمولی:

تیغ اره نواری ساده شایع ترین نوع تیغ اره هستند. آنها دارای دندانهای روبروی همدیگر و به شکل مستقیمی هستند که به طور مساوی دهانه ای عمیق دارند. بیشتر انواع تیغ اره نوع معمولی دارای دندانه های معمولی هستند. از تیغ اره فلکه ای به شکل معمول برای برش مصارف عمومی – برش با اره کانتور – در مواد نازک استفاده می شود. از آنها برای برش بیشتر فلزات و چوب استفاده می شود.

این تیغه برای برش معمولی فلز مناسب است. همچنین ، این تیغه می تواند برای برش چوب بسیار عالی باشد، تیغه های مرتب دندانه عمدتاً با دندانهای مستقیم ساخته می شوند. تیغه دارای دهانه های بسیار عمیقی بین هر دندان است. همچنین می توانید آنرا تیغه اره استاندارد بنامید. تیغه برای برش دقیق چوب نرم و همچنین گاهی اوقات چوب سخت بسیار عالی است.

تیغ اره نواری نوع قلابی:

تیغه های اره نواری نوع قلابی دارای قلابی عمیق با دندانه های بزرگتر که به طور گسترده ای رو آن قرار گرفته اند. غالباً آنها دارای زاویه مثبت 10 درجه هستند. اینها می توانند برای ایجاد برش های درشت تر و عمیق تر بسیار مناسب باشند و  در درجه اول قطعات پلاستیکی ، فلزی ، چوب های ضخیم تر یا چوب های سخت را برش می دهند، در هنگام ایجاد برش های طولانی تر از تیغه های نوع برشی قلاب دار نیز استفاده می شود زیرا زاویه عمیق و زاویه چنگک مانند تیغ اره نواری نوع قلابی به حرکت مواد برش خورده در هنگام برش کمک می کند.

این تیغه به طور مشابه با نام آن ساخته شده است. به نظر شکل دندانه ها به شکل قلاب است. تیغه از زاویه دید گسترده ای برخوردار است و همانطور که قبلا گفته شد دارای 10 درجه زاویه است. با کمک آن ها ، می توانید همه موارد بلند یا کوتاه را بسیار عمیق برش دهید. این نوع فروش تیغ اره نواری مخصوص برای سرعت زیاد و برش درشت طراحی شده است. این تیغه برای فلزات غیر آهنی و چوب سخت بسیار مفید است. تیغه همچنین برای چدن مناسب است. تنها نکته منفی این نوع تیغه این است که تیغه ها کوتاه هستند و گاهی ممکن است نتیجه دلخواه را به شما ندهند.

تلفن های تماس شرکت تکنو تراش آسیا:

تلفن همراه : 09121076352-09126756479