02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

دستگاه لیزر دایود Alex – Diode

برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس با طول موج 755 – 808 نانومتر یکی از شیوه‌های نوین و تاثیرگذار در رفع دائم موهای زائد بدن به صورت دائمی برای هر نوع پوست و مو معرفی شده است. دستگاه لیزر دایود الکس مجهز به TEC است. TEC در واقع نوعی بسیار قدرتمند از سیستم خنک سازی پوست است که به این لیزر اجازه می دهد با اعمال قدرت بسیار زیاد هیچگونه حس درد و سوختگی ایجاد نکند. لیزرها با طول موج 755 از این نوع برای پوست‌هایی با رنگ روشن بسیار مناسب هستند. این طول موج عمق نفوذ بالا و انرژی برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین درون لایه اپیدرم نفوذ می‌کند و توسط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند. در طول درمان، انرژی لیزر تبدیل به انرژی حرارتی شده که در واقع باعث از بین رفتن فولیکول مو می‌شود اما در عین حال هیچ آسیبی به بافت پوست نمی‌رساند. بدین ترتیب نتیجه کار بسیار بهتر است و حس خواهد شد که عمل رفع موهای زائد به خوبی انجام شده است. دستگاه لیزر دایود الکس در واقع به نوعی زیر مجموعه پلتفرم Soprano ICE Platform هستند. به همین خاطر نیز بسیاری از ویژگی‌های این پلتفرم در Alex – Diode در آن قابل مشاهده است. این سری از لیزر می‌تواند برای طیف وسیعی از رنگ پوست و البته انواع مو مورد استفاده قرار گیرد. طول درمان نیز بسیار سریع و البته بدون درد است. بسیاری از کلینیک‌ها از این لیزر برای درمان به صورت وسیع استفاده می‌کنند. در مقایسه با لیزر‌های Alexandrite در طول موج 755 نانومتر، باید گفت که Alex – Diode از لحاظ عملکرد هیچ کمی و کاستی ندارد و حتی در برخی ویژگی‌ها مثل کمتر بودن درد بسیار بهتر عمل می‌کند

دستگاه لیزر تیتانیوم

تا به این لحظه دستگاه‌های لیزر زیادی تولید شده‌اند که هیچ‌کدام از آنها چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ کارآیی به گرد پای لیزر تیتانیوم نمی‌رسند. این صحبت، نه تنها یک ادعا، بلکه یک واقعیت است و بر اساس آزمایشات صورت گرفته بر روی پوست هزاران نفر گزارش شده است.

از ابتدائی‌ترین ویژگی‌های خرید دستگاه لیزر تیتانیوم وجود هندپیس‌های بسیار قدرتمند در آن است که به خوبی می‌توانند کار موزدائی را انجام دهند. در واقع هر یک از هندپیس‌های موجود در دستگاه تیتانیوم وظایف بخصوصی دارند که البته با مدیریت پزشک معالج می‌توانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این هندپیس‌ها با بکارگیری طول موج‌های قوی به ریشه مو حمله می‌کنند و سبب از بین رفتن دائمی موهای زائد می‌شوند.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چه فرقی میان دستگاه‌های لیزر تک هندپیس با دو هندپیس وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که دستگاه‌های لیزر مو مانند تیتانیوم که از دو هندپیس برای رفع موهای زائد بهره می‌برند طول عمر بیشتری خواهند داشت و همچنین تا سال‌ها می‌توانند کیفیت عملکرد خود را حفظ کنند. در نظر داشته باشید که استفاده‌ی طولانی مدت از دستگاه‌های لیزر یکی از خواسته‌های بحق مراکز پوست و مو است.

ناگفته نماند که در دستگاه تیتانیوم از طول‌ موج‌های قدرتمندی نیز استفاده می‌شود. در واقع هر یک از این طول موج‌ها برای قسمت‌های بخصوصی از بدن کاربرد دارند. یعنی برای حذف موهای زائد پشت لب یا ابرو از طول موج الکس استفاده می‌شود و برای قسمت‌های دیگر بدن، بنا به نیاز از طول موج‌هایی مانند دایود و ان دی یاگ بهره گرفته می‌شود.

دستگاه لیزر موهای زائد بدن ND YAG Laser

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد یکی از حالت‌های سخت لیزر، ND YAG Laser است که می‌تواند پرتو فرو سرخ با طول موج پایین تولید کند. این مدل قدرت نفوذ به سطح عمیقی از پوست را دارد، بعد از این نفوذ به راحتی توسط کروموفورهای هموگلوبین و ملانین قابل جذب خواهند بود. ND

YAG Nano Electro در در واقع یک کریستال است که به وسیله یک لامپ با شدت بالا پمپ می‌شود. برای افزایش قدرت این کریستال از یک رزوناتور یا تشدید کننده استفاده می‌شود. رزناتور در واقع حفره‌ای است که لیزر با گذر از آن تقویت می‌شود. با تولید طول پالس مختلف و با اندازه مورد نیاز، این دستگاه لیزر ND YAG Laser می‌تواند گرمای بسیار زیادی را به پوست و بافت‌های آن مثل عروق خونی و ضایعات عروقی وارد کند.در دستگاه لیزر مو در حالی که این شیوه فولیکول‌های مو را گرم می‌کند و اصلا صدمه‌ای به پوست و بافت‌های آن وارد نمی‌شود. بدین ترتیب این شیوه برای لیزر کردن پوست‌هایی با رنگ تاریک و پوست‌های بسیار خاص مثل نوع 5 و 6 بسیار مناسب است. این نوع لیزر معمولا از دو طول موج مختلف 1064 نانومتر و 532 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج‌های متفاوت توسط ملانین جذب شده و حرارت به وجود آمده می‌تواند به راحتی پوست آسیب دیده را ترمیم کند البته این نوع لیزر برای مصارف مختلف پزشکی و تحقیقاتی نیز به کار می‌رود. از ویژگی‌های اصلی استفاده از این لیزر می‌توان به مصرف کم، عملکرد بسیار مناسب، دمای خوب در زمان انجام کار، تناسب دستگاه‌ها از لحاظ مکانیک و مکانیزم و بهبود نسبت به لیزر‌های Ruby اشاره کرد.

لیزر پلاتینیوم محبوب‌ترین و جدیدترین دستگاه لیزر

همانطور که عرض کردیم این دستگاه با ویژگی‌های تازه‌ای منتشر شده است که هر کدام از آنها موفقیت علم پزشکی را نشان می‌دهد. از آنجایی که کیفیت و سلامت پوست هر فرد از اهمیت زیادی برایش برخوردار است، می‌توان گفت که پیشرفت این‌گونه از دستگاه‌ها کاملاً مطابق با سلایق افراد پیش می‌رود. یکی از ویژگی‌هایی که در خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم قرار داده شده است، سیستم خنک کنندگی آن است که با نام TEC شناخته می‌شود. حتماً می‌دانید که در حین انجام لیزر، اشعه یا نور به پوست برخورد خواهد کرد و احتمال افزایش گرما که می‌تواند منجر به سوزاندن پوست شود، وجود دارد که با بکارگیری از این سیستم خنک کننده، نگرانی از این بابت بسیار کاهش یافته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده لیزر پلاتینیوم این است که در قسمت هندپیس آن، سه طول موج قرار داده شده است که دست متخصصان را برای استفاده از هر یک از آنها به صورت مجزا و یا حتی ترکیبی باز نگه داشته است. این ویژگی به متخصصان کمک خواهد کرد تا بافت‌های مختلف پوست را با هر یک از این طول موج‌ها مورد هدف قرار داده تا کیفیت کار بهبود یابد.

گفتنی است که طول موج‌های این دستگاه لیزر به ترتیب: الکس، دایود و ان دی یگ نام دارد که هر کدام از آنها اندازه‌های مختلفی دارند که به ترتیب عبارتند از: 755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر.

خانم عابدینی 8253 343 0912

آقای سایله9361 778 0912

آقای دوستی 5482 718 0912

خانم انصاری 5731 748 0912

خانم صمصامی 9534 786 0912

آقای کریمی 0539 779 0912

آقای آذری 6543 773 0912

ارسال توسط تبلیغات گوگل ادوردز20