02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در مجهزترین مرکز تاتو تهران

آموزش فیبروز ابرو

خیلی از ما حتی شاید تا به حال این اسم و تکنیک تخصصی را نشنیده باشیم .در ادامه این متن با ما همراه باشید تا معنی لغتی و موارد استفاده از این واژه( فیبروز ابرو) را یاد بگیرید.

چند سالی است که تاتو روی پوست با نام‌ها و تکنیک‌های گوناگونی ارائه می‌شوند و خیلی از شما عزیزان با ان اشنا هستید . گرچه اساس کار در آن‌ها مشترک است، اما هر کدام به شکلی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که می‌توان گفت البته به نوعی روند تکاملی یکدیگر محسوب می‌شوند و شاید آخرین متد تاتو و هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز باشد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.پس ما در اینجا متوجه شدیم که آموزش فیبروز ابرو یک روش و تکنیک تاتو ابرو به حساب می اید .حال ما در این صفحه برای شما تفاوت ان را با تاتو معمولی و یا هاشور بیان می کنیم.

فیبروز ابرو:

قبل از پرداختن به این موضوع بهتر است بدانید که بیس اصلی این تکنیک از چه چیزی تشکیل شده است .بیس اصلی این کارتزریق جوهر سازگار با پوست به زیر پوست ابرو است تا حالت تار و مو برای ابرو ایجاد کند.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو:

در قدیم جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته به زیر پوست تزریق می شد .که اگر کسی تاتو می کرد و می خواست بعد از مدتی ان را پاک کند کار بسیار دشواری بود و در اخر مقداری از ان جوهر زیر پوست باقی می ماند چون جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد.

اما تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی در چند نکته می باشد در این روش جوهر به سطح پوست تزریق می شود و عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند.که با این کار دیگر پاک کردن ان بسیار راحت بود و اثری از ان بعد از پاک کردن به جا نمی ماند و میتوانید مدل ابرو خود رابه راحتی تغییر دهید و ان را پهن یا باریک بکنید بدون ترس از به جا ماند جای تاتو قبلی

قلمی که برای این کار استفاده می شود بسیار باریک و ظریف طراحی شده فردی متخصص این کار است و برای شما این کار انجام می دهد می توان به راحتی به شکل تار مو ابرو شما را طراحی کند. به صورتی که بعد انجام این کار کسی متوجه تاتو کردن ابروها شما نشود و صورت شما بسیار طبیعی به نظر برسد. دراین روش حتی میتوان ابرو های پرپشت طراحی کرد همانند هاشور .

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

قرینه سازی هر دو ابرو

فرم دادن به تاج و آرک ابروها

حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد

پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

کسانی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند دیگر نمی توانند از این روش استفاده کنند و این روش برای کسانی استفاده میشود که تا به حال از هیچ نوع متدد های تاتو استفاده نکرده باشند.

آکادمی تهران تاتو با کادری مجرب و حرفه ای ، محیطی سالم و ابزار پیشرفته برای اجرا و آموزش تمامی سبک های تاتو از جمله تاتو بدن ، تاتو صورت ، ميكروپيگمنتيشن ، میکروبلیدینگ ، فيبروز ابرو و … در خدمت شما عزیزان است.

تاتو بدن

تاتو : قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو می نامیم.

انجام تاتو یا خالکوبی می تواند به دلیل یک رفتار فرقه ای و مذهبی و یا به خاطر زیبایی و یا جهت یک عقیده خاص و خیابانی باشد.

انواع تاتو : تاتو بدن انواع مختلف و كاربردهاي متنوعي دارد. مي توان از يك منظر تاتو را تنها روشي براي تزيين، نشان دادن وابستگي شخص به گروه يا عقيده اي خاص، تنوع طلبي، آرايش دائمي و… دانست؛ اما از منظري ديگر مي توان تاتو (تتو) را راهي براي پوشاندن و از بين بردن نقايص مختلف مانند نقايص مادرزادي يا اكتسابي دانست. اگر چه در ايران تاتو كردن، حتي از نگاه يك روش درماني باز هم توسط پزشكان انجام نشده و يا بسيار به ندرت انجام مي شود، اما نمي توان منكر فوايد درماني تاتو براي افراد نيازمند شد..

دوره های آموزش تتو بدن در پیکیج های مختلف از مبتدی تا فوق حرفه ای در آکادمی تهران تاتو برگزار می شود مواردی که در این دوره های آموزشی تاتو به هنرجویان آموزش داده می شود شامل موارد زیر است::

شناخت پوست

‌‎شناخت سبکهای تاتو بدن و آنالیز

‌‎شابلونسازی و برگرداندن طرح بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی

‌‎شناخت و کار با دستگاه های تاتو بدن

‌‎شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها

‌‎آموزش و اجرای تمامی سبکهای تاتو بدن از جمله : ‎پرتره,گریواش,گری وایت,مائوری,تریبال,دات ورک,آبرنگی,تری دی (سه بعدی),فونت تاتو,بیو

مکانیک,هارور,رئالیسم تاتو,اسکچ ورک,ژئومتریک,تراش پولکا ,سورالیسم, ‎نئوجاپنز, لترینک

همچنین پس از پایان دوره مدارک معتبر نیز ارائه می شود

مدرک بین المللی کمپانی آکسفورد (دارای کد ریجستری معتبر) با اجرای مدل زنده از جلسه اول

داخل آکادمی یا محل شما (تهران) با استاد برتر بین المللی خانم و آقا

تاتو بدن رنگی، سیاه سفید

تاتو بدن سه بعدی

تاتو بدن دات ورک

تتو جئومتریک، هندسی

تتو ماندلا یا سنتی

تتو ماوری

تاتو ابرنگی

تاتو گریواش

تاتو پرتره ( رخ، چهره )….

ترمیم تاتو بدن، کاور کردن خالکوبی ها قدیمی

آموزش تاتو بدن

تاتو یا تتو به ایجاد کردن طرح و نقشی به صورت دائمی و همیشگی بر روی پوست گفته می شود که این طرح به صورت ثابت می باشد و ماندگاری دارد. آموزش تاتو بدن برای بسیاری از افراد جذاب می باشد بسیاری از افراد نیز به وسیله آموزش تاتو بدن به کسب درآمد می پردازند. مواد رنگی که ممکن است سیاه، قهوه ای و یا قرمز باشد به وسیله دستگاه تاتو بدن به زیر پوست تزریق می شود تا نقش مورد نظر بر روی پوست شما ایجاد شود. آموزش تاتو بدن در تهران بسیار بیشتر از شهرستان ها می باشد. این آموزشگاه ها تمام مراحل آموزش تاتو بدن را به افراد می آموزند تا بتوانند به تاتو کاری ماهر تبدیل شوند.

دلایل آموزش تاتو بدن

تاتو بدن یا همان خالکوبی بدن در گذشته به دلیل های مختلفی اعم از دلایل مذهبی و یا قومی انجام می شده است، حتی بسیاری از افراد در گذشته به دلایل خرافاتی مثل دور کردن چشم بد، افزودن مهر و محبت شوهر و یا سفید بخت شدن این کار را می کردند. اما امروزه بیشترین دلیل برای انجام تاتو بر روی بدن به دلیل زیبایی می باشد. آموزش تاتو بدن امروزه برای بیشتر آرایشگران لازم می باشد زیرا بسیاری از خانم ها برای داشتن آرایش چشم و یا لب به آن ها مراجعه می کنند.

امروزه تاتو بر روی بدن در زنان و مردان رواج زیادی داشته است و بسیاری از افراد این نقاشی و تاتو ها را بر روی بدن خود انجام می دهند. هزینه آموزش تاتو بدن در کشور های آمریکایی و اروپایی نسبت به کشور ما بسیار بالاتر می باشد. البته هزینه آموزش تاتو بدن در آموزشگاه ها نیز بسیار متفاوت می باشد. این تفاوت ناشی از نوع شهر، محل قرار گیری آموزشگاه، مدرسان آن ها، میزان سطح مهارت مدرس ها و … می باشد.

مراحل آموزش تاتو بدن

آموزش تاتو بدن شامل چندین بخش می شود. این بخش شامل: تکنیک، وسایل مورد نیاز و طراحی می باشد.

تاتو زیبای دخترانه

برای آموزش و یادگیری تاتو بدن چه کارهای بایستی انجام داد

برای آموزش تاتو بدن ابتدا لازم است که فرد برای این شغل، پر از چالش های هیجان انگیز استعداد ترسیم را داشته باشد. مشتریان وسواسی،ابزار های که دست و پشت را خسته می کند وحوصله و شکیبایی زیاد و نیاز به تکرار سبک های مختلف هنری که یک کار آموز تاتو بایستی درخود داشته باشد. کارآموزی و یاد گیری تاتو بدن می تواند یک سال یا بیشتر طول بکشد و این بستگی به علاقه ، استعداد و پشتکار کار آموز دارد.

مهارت های ترسیم خود را برای آموزش تاتو بدن پرورش دهید .دائما رسم کنید. به عنوان یک هنرمند حرفه ای تاتو ، از شما انتظار می رود طرح هایی را طراحی کنید که گاهی اوقات ایده هایشان را مشتریان به شما می دهند که بایستی آنها را رسم کنید.آموزش این کار فقط با تجربه و تکرار می توان تسخیر کرد.

برای رزرو وقت و ثبت نام با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

تلفن تماس: 09120854963

این مطلب یک رپرتاژ میباشد و مسئولیت آن بر عهده تهران تاتو میباشد.