02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

با بهترین لوله بازکنی در کرج آشنا بشوید

گرفتگی لوله‌های ساختمانی یکی از معضلاتی است که افراد همیشه از آن فراری هستند و همواره این دغدغه برایشان  وجود دارد که اگر ناگهان لوله‌های فاضلابی مختلف در منزل گرفته شود باید چه اقداماتی انجام دهند. جالب است بدانید این کار نیز تخصص خاص خود را دارد و باید افراد مجرب اقدام به بازکردن لوله‌ها کنند. این مسئله در شهرهای پر جمعیتی مانند کرج که اکثراً آپارتمان نشین هستند، به معضل جدی‌‌تری تبدیل شده است. از این رو لوله بازکنی کرج در این شهر اهمیت بسیار زیادی دارد. دکتر لوله کرج در واقع به کل مجموعه لوله بازکنی شامل افراد متخصص و تجهیزات کامل آن‌ها اطلاق می‌شود که در سطح  استان البرز برای رفع مشکل انسداد لوله‌های فاضلابی و مواردی مانند آن اقدام می‌کنند و مهم‌تر این که خدمات آن‌ها به موقع ارائه می‌شود.

انواع گرفتگی لوله

مسدود شدن لوله فاضلاب زیر سینک ظرف شویی یا همان سیفون بر اثر خرده‌های غذا، هسته میوه جات، تفاله چای و غیره یا رسوب‌گذاری چربی حاصل از روغن غذاها که باعث تخلیه کند آب و یا عدم تخلیه کامل آن می‌شود.

گرفتگی لوله فاضلاب حمام بر اثر سر خوردن و افتادن ناگهانی اشیاء داخل لوله و یا گرفتگی بر اثر تجمع مو در قسمت پیچ خوردگی لوله‌ها که در این شرایط افراد از خالی نشدن آب زیر پایشان هنگام دوش گرفتن احساس نارضایتی می‌کنند.

مسدود شدن کف شوی حیاط، پارکینگ و بالکن بر اثر پر شدن لوله‌ها با ماسه و شن و سنگ ریزه

گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی به دلیل افتادن اشیائی مانند مصالح ساختمانی در مراحل ساخت و یا گرفتگی به وسیله فضولات توالت و یا دستمال کاغذی

روش‌های مختلف لوله بازکنی کرج

باز کردن لوله با گیره فاضلاب: گاهی ممکن است اشیایی مانند درب شامپو، یک تکه سنگ و یا هر جسم سخت دیگری داخل لوله بیفتد. اگر این جسم در فاصله ابتدایی لوله گیر کرده باشد می‌توان آن را با گیره فاضلاب خارج کرد چون هر چه جسم سخت فاصله ببشتری از دهانه لوله بگیرد خارج کردن آن سخت‌تر است. گاهی نیز اشیاء در قسمت پیچ لوله‌ها گیر می‌کنند که دیگر گیره کارایی ندارد و باید به سراغ روش‌های دیگر رفت.

بازکردن لوله با مواد شیمیایی لوله باز کن: استفاده بیش ازحد از مواد شیمیایی نه تنها باعث کاهش عمر لوله‌ها و سیفون می‌شود. بلکه اگر افراد منزل ناشیانه این کار را انجام دهند، خود نیز دچار مشکلات نظیر سوختگی یا نفس تنگی می‌شوند. از بین بردن جرم سیفون‌ها تنها با مواد جرم‌گیر امکان‌پذیز است. البته نباید به دفعات مکرر استفاده شود. افراد مجرب دکتر لوله کرج  با ایمنی کامل، دستکش و ماسک این کار را انجام می‌دهند.

بازکردن لوله با فنر لوله بازکنی: فنر لوله باز کن در دو نوع دستی و دستگاهی وجود دارد. نوع دستی آن برای گرفتگی‌های جزئی و خفیف استفاده می‌شود. این فنر طول کوتاه‌تری نسبت به دستگاه فنری دارد و نیروی محرکه برای چرخش سر فنر از طریق نیروی دست اعمال می‌شود. این روش برای زمانی که به تازگی احساس کردید لوله‌ها در معرض گرفتگی قرار دارند، مناسب است. دستگاه لوله باز کن فنری ساختار پیچیده‌تری نسبت به نوع دستی آن دارد که در ادامه  به توضیح آن می‌پردازیم.

باز کردن لوله با دستگاه لوله باز کنی تراکم هوا: این دستگاه نسبت به دستگاه فنر زنی کارایی کمتری دارد و در مواقع خیلی خاص استفاده می‌شود. این دستگاه با ایجاد هوای متراکم به رفع گرفتگی می‌پردازد. به این صورت که فشار درون مخزن هوای متراکم و پرفشار را داخل لوله رها می‌کند. ناگفته نماند که صدای بلندی نیز ایجاد می‌شود. فشار این دستگاه قابل تنظیم است و برحسب نوع گرفتگی تنظیم می‌شود. ناگفته نماند گرفتگی‌های ناشی از سنگ و شن و ماسه نه تنها با این دستگاه رفع نمی‌شود بلکه گسترده‌تر و در واقع بدتر می‌شود. در این مواقع باید از دستگاه فنر زنی استفاده کرد.

قیمت و هزینه لوله بازکنی در مناطق کرج

بهترین هزینه خدمات لوله بازکنی کرج و دیگر مناطق را می‌توانید در کنار هم داشته باشید. قیمت انجام برخی خدمات به دلیل مشخص نبودن شرایط کار و بستگی به فرد متخصص نرخ ‌های متفاوتی پیدا کرده است. عوامل زیادی در تعیین قیمت هم موثر هستند. این مسئله باعث ایجاد سردرگمی برای بسیاری از مشتریان می‌ شود. اگر شما هم به دنبال لوله بازکنی ارزان در استان البرز هستید، می‌توانید با همکاران دکتر لوله در کرج تماس بگیرید.

البته قیمت‌های مربوط به خدمات باید طبق نرخ‌نامه اتحادیه باشد. مجموعه ما برای لوله بازکنی ، در عین پوشش تمامی مناطق کرج، استفاده از بروز‌ترین تجهیزات و در اختیار داشتن کادری مجرب همواره قیمت ارزان برایش مهم بوده است. این اطمینان خاطر به شما داده می‌شود که بهترین خدمات را با کمترین هزینه نسبت به سایر مجموعه ‌ها دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید حتی خدمات لوله بازکنی فوری در عظیمیه کرج را با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان از ما بخواهید.

بهترین لوله بازکنی در کرج

بررسی مزایا و معایب می ‌تواند بهترین راه مقایسه باشد. استفاده از لوله بازکن به جای استفاده از مواد شیمیایی مزایای زیادی را برای شما دارد. تعدادی از مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی توسط مجموعه دکتر لوله کرج را در ادامه بررسی می‌کنیم.

سرعت بالا: استفاده از متخصصین باعث تشخیص زود‌تر نوع مشکل می‌شود و به دلیل پوشش کل مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز کرج در فاصله ‌ای کوتاه می‌توانید از این مشکل رها شوید.

هزینه کمتر: معمولا استفاده از روش‌های جایگزین استفاده از خدمات تخصصی به صورت کوتاه‌ مدت عمل می‌کنند. استفاده از مواد شیمیایی ممکن است به لوله‌ها و ساختمان شما خساراتی را وارد کند. این موارد باعث می‌شوند تا هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی مقرون به صرفه ‌تر از روش‌های دیگر باشد.

سلامتی و آسایش بیشتر: معمولا بدون تجهیزات مناسب باز کردن لوله‌ ها کاری دشوار و رنج‌آور است. همچنین استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی به محیط زیست و سلامت افراد صدمه می‌زند. استفاده از ابزار‌های پیشرفته کار لوله بازکنی کرج را بسیار آسان‌تر کرده است.

فرایند تخلیه چاه یا لوله بازکنی بدون کثیفی و بهم ریختگی: به دلیل استفاده از تجهیزات مناسب و تجربه بالای کارکنان نسبت به روش ‌های دیگر، این روش بدون بهم‌ ریختن شرایط و ایجاد کثیفی، انجام می‌شود.

لوله بازکنی کرج

همانطور که میدانید خدمات ما تمام مناطق استان البرز را تحت پوشش خود قرار داده، چنانچه به لوله بازکنی کرج نیاز پیدا کردید می توانید از خدمات ما استفاده نمایید. لوله بازکنی در کرج نیز تمامی مناطق کرج را تحت پوشش کامل خود قرار داده است. لوله بازکنی مهرشهر، لوله بازکنی گوهردشت، لوله بازکنی فردیس، لوله بازکنی عظیمیه، هشتگرد، گلشهر، باغستان، جهانشهر، کمالشهر، درختی، شاهین ویلا و… ازجمله مناطق تحت پوشش این مجموعه می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید.

سوالات متداول درمورد لوله بازکنی در کرج

سوال: آیا نیروهای لوله بازکنی کرج تمامی اصول بهداشتی را رعایت می کنند؟

پاسخ: بله، تمامی نیروها لوله بازکنی ماسک و الکل ضدعفونی کننده دارند و بدون هیچونه کثیفی کار خود را انجام می دهند.

سوال: هزینه لوله بازکنی کرج چقدر است؟

پاسخ: هزینه خدمات براساس نرخ اتحادیه و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

سوال: ساعت کاری سرویسکاران لوله بازکنی کرج چگونه است؟

پاسخ: به صورت شبانه روزی

رسوب ‌های ایجاد شده و یا مواد گیر کرده در لوله ‌ها به سختی از بین می ‌روند. معمولا استفاده از روش‌های سنتی مشکل را به صورت نیمه‌ کاره یا موقت حل می‌کند و کمی زمان برای ما می‌ خرد. استفاده از کمک یک متخصص به همراه تجهیزات پیشرفته و بروز مزایای زیادی دارد. این کار باعث می‌شود تا بدون ایجاد سختی، کثیفی و مشکلات بعدی، لوله ‌ها باز شوند. شما می‌توانید در کمترین زمان با هزینه‌ای مناسب از خدمات لوله بازکنی کرج بهره‌ مند شوید. کافیست بعد از متوجه شدن مشکل خود با مجموعه ما تماس بگیرید. بعد از مشخص شدن هزینه و زمان تخمینی به صورت شفاف می ‌توانید این خدمات را در اسرع وقت دریافت کنید. مجموعه لوله بازکنی کرج از معتبر‌ترین و فعال ‌ترین مجموعه‌ ها برای ارائه خدمات لوله بازکنی در کرج است که بیش از 40 سال در این زمینه فعالیت دارد. شما می‌ توانید برای استفاده از خدمات لوله بازکنی با یک تلفن از متخصصان مجموعه ماکمک بگیرید.

تلفن تماس :  09127728708-09901462924-09938385243