02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

اموزش سئو

با ما همراه شوید تا بیشتر با آموزش سئو اشنا شوید.

آموزش سئو چیست؟

سرفصل های موزش سئو

آموزش سئو

ممکن است که کلمه ی آموزش Seo را زیاد شنیده باشید اما این که دقیقا چیست و چه تاثیری دارد را ندانید. در این مقاله در ارتباط با سئو و این که چیست و چه کاربرد هایی دارد صحبت خواهیم کرد. سئو در ترجمه ی فارسی به معنی  بهینه سازی سایت می باشد.  از طریق سئو و این بهینه سازی نتیجه ای که به دست می آید این است که  سایت در یک جایگاه بالاتر و بهتری در گوگل قرار خواهد گرفت. همانطور که میدانید در طی روز ممکن است چندین و چند کلمه را در گوگل سرچ کنیم  و جستجو گر نیز تمام موضوعاتی که به آن کلمه ارتباط دارند را برای ما می آورد و در دسترس مان قرار می دهند. حالا در این جا است که  هر چه جایگاه سایت شما بالا تر باشد  کاربر های بیشتری هم جذب سایت شما خواهد شد و سایت شما بازدید بالایی خواهد داشت. این بازدید بالا  نشان دهنده ی این می باشد که سایت شما از نظر سئو سایت  از وضعیت خیلی خوبی برخوردار می باشد و در ادامه تاثیر بیشتری در  افزایش  فروش … نیز خواهد داشت. همان طور که می دانید برای این که هر کاری را شروع کنیم نیازمند این هستیم که یک سری پایه و اساس هایی را  برای آن کار مهیا کنیم. اساس کار و پایه ی  سایت های سئو نیز  نیازمند تولید محتوا می باشد. محتوا هایی که  برای یک کاربر جذاب و ارزشمند باشد . علاوه بر این  موضوعی که برای تولید محتوا  انتخاب می کنیم باید به گونه ای باشد که برای گوگل و یا ان موتور جست و جو گر نیز کاملا قابل درک باشد . از دیگر مورد هایی که باید به عنوان پایه و اساس برای یک سایت در نظر بگیریم   طراحی مناسب سایت می باشد که در جذب کاربر تاثیر بسیار زیادی دارد. در واقع  هدف ما این است که افراد زیادی از سایت دیدن کنند و مهم تر از همه این است که بازدید کننده ها به  مشتری تبدیل شوند . برای دستیابی به این هدف  آموزش سئو بسیار تاثیر گذار می باشد. موضوع حائز اهمیت این جا است که  سئو و آموزش آن نیز پیچیدگی ها و مشکل هایی دارد که باید با آنها کنار آمد چرا که ظرفیت بالایی دارد  و نیازمند  دانش به روز می باشد. این طوری درصد موفقیت در سئو نیز بسیار بیش تر خواهد بود. اما  نکته ی مثبتی که در ارتباط با سئو وجود دارد این است که شما همیشه در حال یادگیری مطلب های جدید و به روز هستید .

سرفصل های موزش سئو

در آموزش سئو یک سری سر فصل هایی وجود دارند که آموزش سئو بر اساس ان ها می باشد.  این سر فصل ها عبارتند از :

1 – نحوه ی درست معماری و نام گذاری  صفحه ها  و ایجاد ارتباط درست بین ان ها : این عنوان  از اهمیت بسیار بالایی برخورد می باشد و راهکار هایی را معرفی می کند که باعث می شود که مخاطب در حین خواندن متن سئوی تولیدی شما خسته نشود و بالعکس جذب مطلب شما بشود.

2 –  معرفی  بیشتر از 100 نوع معیار  گوگل جهت سئو خوب برای سایت و افزایش بازدهی

3 –  معرفی طریقه و روش های مناسب و کاربردی برای ایجاد کردن  صفحه های فرود

4 – آموزش بهینه سازی در ارتباط با محتوای یک سایت خوب و پر بازدید

5 –  بهینه سازی در زمینه ی سرعت سایت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مثلا یک سایت ممکن است که از نظر محتوا بسیار عالی و درجه یک باشد اما از دلایلی که بازدید و کاربر های خود را از دست می دهند سرعت پایین سایت باشد.

6 – آموزش هایی در زمینه ی  نحوه ی انتخاب کردن کلمه های کلیدی پرطرفدار

7 –  بررسی آخرین تغییراتی که در الگوریتم های گوگل و یا جست و جو گر ها ایجاد شده است. این مورد نیز بسیار مهم و کاربردی می باشد. حتی برای مثال می توانیم به اینستاگرام اشاره کنیم که دارای الگوریتم می باشد و توجه به ان الگوریتم ها می تواند به رفتن پست به اکسپلور و بیشتر شدن بازدید و سپس تبدیل شدن بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شود.  بررسی آخرین الگوریتم های گوگل نیز  اشاره به به روز بودن فرد سئو کار دارد . یعنی باید به صورت پی در پی پیگیر باشد تا بر اساس الگوریتم تولید محتوا و طراحی سایت خود را انجام دهد تا نتیجه ی بهتری بگیرد.

9       – معرفی  راه هایی برای بررسی سایت های رقیب

10    – آموزش روش هایی برای اخذ لینک با روش های ساده

11    – نحوه ی فعالیت و همچنین میزان فعالیت  در شبکه های مجازی به طوری که در راستای بهینه سازی بهتر سایت باشد.

12     –  آموزش کامل  کنسول  جست و جو گوگل

13     – آموزش گوگل آنالیتیک

14     – معرفی کردن بهترین  ابزار ها در معیار های سئو می توانند تاثیر گذار باشند.

15     – بررسی کردن  تکنیک هایی با عنوان کلاه سفید

16    – تکنیک های کلاه سیاه

تمامی این تیتر ها همگی آن عنوان هایی هستند که در آموزش سئو باید آنها را آموزش دید. تا بتوان بهترین روش ها را برای جذب مخاطب باد گرفت و به هدف نهایی آموزش سئو رسید. همانطور که قبل تر نیز اشاره کردیم هدف اصلی از سئو و آموزش آن جذب کاربر می باشد و پس از این موضوع حائز اهمیت این است که آن بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود.

به همه ی عنوان هایی که برای یادگیری سئو نیاز است اشاره شد در ادامه در ارتباط با فعالیت هایی که یک سئو کار انجام خواهد داد تا بهترین نتیجه ها را بگیر اشاره می کنیم .

1 –  سئو

2 – طراحی کردن سایت

3 – آنالیز کردن وب سایت خود و یا وب سایت دیگران

4 – اندازه گیری وب سایت و رتبه ی آن به طور پی در پی

5 – مشاوره های رایگان در ارتباط با سئو

6 – پشتیبانی هایی در ارتباط با سئو

7 – گوگل ادوردز

8 – طراحی سایت فروشگاهی

9 – افزایش رتبه ی سایت در انواع موتور های جست و جو