02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران | ارزانترین قیمت ایمپلنت

برخی از مردم به دلیل افزایش سن و یا دیگر مشکلاتی که ممکن است برای هرکسی پیش آید، یک یا تعدادی از دندان‌هایشان را از دست داده‌اند. این مشکل نه تنها از لحاظ ظاهری خوشایند نیست، بلکه مشکلات دیگر مانند ناراحتی ناشی از خوب غذا نخوردن و… را نیز به وجود می‌آورد. به دلیل مشکلات این چنینی و نیز  مسائل زیبایی شناختی دندان ها، افراد به دنبال روشی دائمی برای جایگزینی دندان های از دست رفته ی خود هستند. پیش از به وجود آمدن ایمپلنت دندان، استفاده از پروتز متحرک (در اصطلاح عامیانه دندان مصنوعی) به جای ایمپلنت مرسوم بود.

اما امروزه، کاشت ایمپلنت باعث انقلابی در جایگزینی دندان ها شده است. قبل از اینکه ایمپلنت دندان به وجود بیاید، افراد دارای پروتز دندان قادر به جویدن انواع بسیاری از مواد غذایی نبودند. امروزه این مشکل با استفاده گسترده از ایمپلنت دندان مرتفع شده است. کوتاهترین تعریف ایمپلنت دندان می تواند این باشد که “ایمپلنت یک دندان مصنوعی دائمی برای جایگزینی دندان و یا دندان های از دست رفته است که درست همانند دندان های طبیعی عمل می کند”

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران

در مرکز ایمپلنت دندان جنیک سعی شده است تا با انتخاب بهترین برندهای ایمپلنت در دنیا و همچنین متخصصین با تجربه و کارآزموده ایمپلنت با نمونه کار های فراوان در تهران و سراسر کشور موجبات اطمینان و آرامش بیماران و مراجعه کنندگان گرامی فراهم آورده شود.

مرکز تخصصی ایمپلنت در تهران

بهترین مراکز تخصصی ایمپلنت در تهران مراکزی هستند که با رعایت اصول علمى تخصصى و با تجربه کافى و بلند مدت اقدام به درمان های ایمپلنت دندان می کنند.
بهترین مراکز ایمپلنت دندان در تهران معمولا با متخصصین جراح لثه و ایمپلنت همکارى داشته داراى امتیازهاى ویژه اى از قبیل مجهز بودن کامل وسایل مربوط به جراحی هاى پیوند و بازسازی استخوان ، جراحی هاى لثه می باشند.
یک کلینیک ایمپلنت خوب بهترین مشاوره را به بیمار می دهد و بیمار را از هر جهت با مراحل درمان ایمپلنت ، نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت ، انواع ایمپلنت دندانی ، و مراقبت های بعد از درمان ایمپلنت آگاه می کند.
سوال اینجاست که نحوه شناسایی مراکز تخصصی ایمپلنت در شهری مانند تهران به چه صورت می باشد؟ جواب بسیار ساده می باشد هر مرکز یا کلینیک کاشت دندانی که از بهترین برند های ایمپلنت استفاده کند و محیط کاملا بهداشتی و استریل برای بیماران فراهم آورد، همچنین پرسنل حرفه ای، آموزش دیده و مجربی در کادر درمان خود داشته باشد؛ با استفاده از تجهیزات جراحی با استانداردهای بین المللی و امکانات حرفه ای مناسب با تکنولوژی روز دنیا می تواند ادعای کلینیک ایمپلنت حرفه ای و تخصصی در شهر تهران را داشته باشد. برای شناسایی همچنین مراکزی می توانید با مراجعه حضوری و مشاوره مستقیم با دکتر دندانپزشک تا حد بسیار زیادی اطلاعات لازم را کسب نمایید ، سپس برای شروع درمان خود به مرکز امپلنت مورد نظر خودتان مراجعه کنید.

بهترین ایمپلنت در بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

مانند هر درمان پزشکی دیگری میزان موفقیت ایمپلنت به فاکتور‌های متعددی نظیر دانش و مهارت متخصص ایمپلنت ، شرایط سلامت بیمار ، مراقبت‌های پس از درمان و در ‌‌نهایت برند ایمپلنت مورد استفاده بر می‌گردد؛ بنابرین به جای تمرکز صرف بر مارک ایمپلنت لازم است نسبت به تمام این موارد بررسی انجام شود.

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت مورد اعتماد را خودتان انتخاب کنید ، اما انتخاب برند ایمپلنت را به او بسپارید.

گران‌تر بودن یک برند خاص لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست ، همچنین بهتر بودن کیفیت یک برند خاص تضمینی برای موفقیت آن نیست.

یک ایمپلنت از برندی با بالا‌ترین کیفیت هم اگر مطابق اصول گذاشته نشود ( مثلا بازسازی استخوان لازم در اطراف آن صورت نگیرد زود‌تر از زمان مناسب بار گذاری شود ، عوامل مخرب موضعی نظیر پلاک میکروبی یا فشار دندان قروچه حذف نگردند… ) محکوم به شکست است و کیفیت سطح و یا طراحی علمی آن قادر به نجات درمان نخواهد بود.

در فهرست عوامل تعیین کننده موفقیت درمان ایمپلنت انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در تهران و مهارت و دانش درمانگر قطعا بالا‌تر از برند ایمپلنت قرار می‌گیرد.

میزان ماندگارى و سلامت ایمپلنت در طى سالهاى متمادى ، ارتباط زیادی به مواردی مثل سلامت دهان و دندان بیمار ، میزان تراکم استخوان فک ، انجام کار توسط متخصص ایمپلنت ، شرایط کاشت ایمپلنت و نحوه مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دارد.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان یا (composite veneer) نوعی ماده پر استفاده در دندانپزشکی است. این ماده در واقع مخلوطی از ذرات مختلف از جمله گلاس، کوارتز و رزین آکریلیک است. ماده کامپوزیت در حالت معمولی، به شکل و قوام خمیر است و در بسته بندی های سرنگ مانندی که رنگ تیره دارند در دسترس است.

پس از برخورد نور به این خمیر، ذرات موجود در داخلش باعث سفت و سخت شدنش می شوند. کامپوزیت دندان این روزها کاربردهای زیادی در دندانپزشکی (مخصوصاً در دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی) دارد. ساده ترین کاربرد این ماده پر کردن دندان به دنبال درمان پوسیدگی دندان است.

علاوه بر پر کردن دندان، از کامپوزیت طی فرآیند اصلاح طرح لبخند برای رفع عیوب ظاهری دندان نیز استفاده می شود که در این حالت کامپوزیت ونیر نامیده می شود.

اهداف ترمیم دندان با روکش کامپوزیت

درست به مانند همه انواع ونیرها، استفاده از روکشهای کامپوزیت ونیر نیز برای 3 هدف زیر مرسوم است: 

  • ایجاد تغییرات کلی در ظاهر دندان ها 
  • تغییر نسبی شکل و ترمیم دندان  
  • بهبود رنگ دندان

این روزها اکثر افراد به دنبال داشتن لبخندی زیبا و جذاب هستند. داشتن دندان‌هایی زیبا و مرتب در سال‌های گذشته فقط یک آرزو بود اما علم دندانپزشکی زیبایی، این آرزو را به حقیقت رسانده است. امروزه در کلینیک‌های دندانپزشکی، بسیاری از مشکلات و عیوبی که در ظاهر دندان‌ها وجود دارند برطرف می‌شوند و پزشکان با به‌کارگیری مواد و شیوه‌های درمانی مختلف لبخندی زیبا و جذاب را برای افراد خلق می‌کنند. یکی از این روش‌های درمانی طراحی لبخند، لمینت دندان است.

برای افرادی که در کودکی و یا در طول زندگی دندان‌هایشان دچار شکستگی، تغییر رنگ شده و یا دندان‌های نامتوازن دارند و به اصطلاح لبخند زیبایی ندارند، لمینت بهترین شیوه درمان برای آنها خواهد بود.

لمینت دندان چیست؟

لمینت در واقع یک لایه یا پوسته‌ای از مواد دندانپزشکی است که بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و آنها را به فرم و شکل دلخواه بیمار تبدیل می‌کند. این روش درمان بیشتر جنبه زیبایی داشته و توسط دندانپزشک در مطب انجام می‌گیرد.

لایه‌ای که در لمینت بر روی دندان‌های شخص قرار می‌گیرد بسیار نازک است و رنگ آن نیز با توجه به سلیقه و انتخاب بیمار ساخته می‌شود. برخی علاقه‌مند به رنگ‌های بسیار سفید هستند و برخی تمایل دارند رنگ لمینت‌ها نزدیک به رنگ دندان‌هایشان بوده و جلوه‌ای طبیعی داشته باشند. البته روند انجام کار لمینت متفاوت بوده و هر شیوه مراحل و مواد مصرفی مختص به خود را خواهد داشت.
اما در مجموع لمینت دندان به دو شیوه و با استفاده از دو نوع مواد مختلف انجام می‌گیرد.

1.لمینت ونیر کامپوزیت

2.لمینت سرامیکی

لمینت ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت یا به عبارت دیگر لمینت کامپوزیتی همانطور که از نامش نیز مشخص است از جنس کامپوزیت یا همان مواد ترمیمی دندان هستند. کامپوزیت در طی یک جلسه درمان، توسط پزشک در مطب ساخته و بر روی دندان‌های شخص استفاده می‌شود. در این روش شخص مراجعه کننده به سرعت و در پایان جلسه، به دندان‌ها و لبخند زیبا دست خواهد یافت.

مشکلات دندانی چون شکستی دندان، تغییر رنگ، فاصله‌های بین دندانی و غیره با لمینت کامپوزیتی بر طرف خواهند شد.

لمینت سرامیکی

در لمینت سرامیکی روش درمان بسیار متفاوت و همراه با جزئیات بیشتری است. برای انجام لمینت سرامیکی از پوسته‌های چینی بسیار نازک از جنس سرامیک، استفاده می‌شود. برخلاف لمینت کامپوزیتی که مراحل ساخت آن در مطب دندانپزشکی انجام می‌گیرد، لمینت سرامیکی خارج از مطب و در لابراتور ساخته می‌شود.

برای ساخت لمینت‌های سرامیکی به زمان بیشتری نیاز است و انجام این کار تنها به یک جلسه محدود نخواهد شد. پس از ساخت لمینت‌های سرامیکی پوسته‌های آماده توسط دندانپزشک و با استفاده از مواد و ابزاری دیگر بر روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. برای آن که بهتر با لمینت آشنا شوید باید گفت که قرارگیری لمینت سرامیکی بر روی دندان مشابه قراردادن ناخن مصنوعی بر روی ناخن است.

کاربرد لمینت سرامیکی وسیع‌تر از کامپوزیت بوده و با این روش می‌توان اکثر مشکلات دندانی را برطرف نمود، ضمن آن که لمینت سرامیکی از دوام نسبتا بالاتری در مقایسه با ونیر کامپوزیت برخوردار می‌باشد.

از لمینت سرامیکی برای ترمیم شکستگی دندان، تغییر رنگ، دندان‌های نامتوازن، فواصل دندانی، اصلاح دندان‌های ریز و بدشکلی دندان‌ها و… استفاده خواهد شد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی جنیک بزرگترین مرکز تخصصی ایمپلنت در ایران

آدرس : تهران ، غرب تهران ،جنت آباد مرکزی ، روبه روی بلوار بعثت ، ساختمان بانک شهر ، طبقه 4

تلفن های تماس : 46134318-02144620472-021

تلفن های تماس برای دریافت نوبت ویزیت و مشاوره رایگان

707 8285 0930

 898 7194 0939