02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

بهترین هتل های مشهد برای اقامت

شهر مشهد به دلیل اینکه همیشه میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است، برای اینکه بتواند به خوبی از این سیل عظیم مسافران میزبانی کند، هتل­ها، هتل آپارتمان­ها و اقامتگاه­های فراوانی را تدارک دیده تا مسافران بتوانند به راحتی از میان آنها انتخاب کنند و بر اساس بودجه در نظر گرفته برای سفر، در هتلی که تناسب بیشتری با آن بودجه دارد، اقامت کنند. هر زمان که قصد داشتید به این شهر پهناور سفر کنید، می­بایست در ابتدا هتل­های مختلف آن را بررسی نموده و بر اساس شرایط خود، بهترین آنها را انتخاب کنید. حال ما در این مقاله می­خواهیم سه تا از هتل­های معروف این شهر را برای شما معرفی کنیم و در انتها به شما بگوییم که از چه طریقی می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید.

هتل هما

هتل هما مشهد یکی از قدیمی­ترین هتل­های این شهر است که در سال ۱۳۵۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۵ ستاره که در بلوار احمدآباد این شهر قرار گرفته و فاصله خیلی کمی با باغ ملک­آباد مشهد دارد، در ۶ طبقه و با ۱۳۵ اتاق ساخته شده است. معماری زیبای لابی و اتاق­های این هتل، برای مسافران بسیار چشم­نواز می­باشد. از امکانات تفریحی هتل هما مشهد می­توان به جکوزی، سونا و سالن ماساژ اشاره کرد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۲۰ دقیقه راه است.

هتل الماس ۱

یکی دیگر از هتل­های معروف این شهر، هتل الماس ۱ مشهد می­باشد. این هتل ۴ ستاره که در بلوار امام رضا ساخته شده و فاصله ۵ دقیقه­ای تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، در ۹ طبقه با ۱۶۳ اتاق در فاصله خیلی کمی با فلکه آب این شهر ساخته شده است. از هتل الماس ۱ تا بازار رضا فاصله خیلی کمی وجود دارد و می­توانید به این بازار برای خریدهای خود سر بزنید. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و جزو هتل­های نسبتا جدید این شهر به حساب می­آید.

هتل پردیسان

آخرین هتلی که در شهر مشهد می­خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل پردیسان مشهد می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در منطقه­ای خوش آب و هوا ساخته شده است، ۵ طبقه و ۱۶۲ اتاق و سوئیت دارد. هتل پردیسان که در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد، در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل می­توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فودی را میل کنید. از امکانات این هتل می­توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۲۰ دقیقه با ماشین راه است.

رزرو هتل در مشهد

اگر قصد داشتید هر یک از هتل­های شهر مشهد را با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان رزرو کنید، می­توانید از طریق اسنپ تریپ این کار را انجام دهید. برای رزرو هتل در شهر مشهد، می­بایست در ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و با تعیین شهر مشهد بعنوان مقصد سفر و مشخص کردن زمان ورود به هتل و خروج از آن، لیست هتل­های پیشنهادی اسنپ تریپ را دریافت کرده و بر اساس آن، انتخاب خود را نهایی کرده و هزینه هتل را بصورت آنلاین پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود.