02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

تحصیل در فنلاند و اتریش در بهترین موسسه اعزام دانشجو

موسسه تعالی اندیش راه دانش از تاریخ ۱۱/۱۹/ ۱۳۸۹ با دریافت مجوز اعزام دانشجو به خارج از کشور از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری فعالیت خود را در حوزه کشورهای اتریش – فنلاند و ایرلند شمالی (بریتانیا) آغاز نموده است. که در تاریخ یکم شهریور سال 1399 از داشتن کشور ایرلند شمالی انصراف خود را اعلام کرده و تنها در حوزه تحصیل در اتریش و تحصیل در فنلاند به فعالیت خود ادامه میدهیم .

همچنین در حوزه  کشور های مندرج در مجوز  با دانشگاهای این کشور ها به طورمستقیم همکاری متقابل داشته و به علاقمندان تحصیل در این کشورها خدمات دانشجویی ارائه می نماید.

موسسه تعالی اندیش راه دانش با افتخار اعلام می نماید که پس از ده سال کار مستمر که عاری از خطا نبوده است موفق به اخذ پذیرش ۹۸ درصدی از کشور فنلاند و ۹۲ درصدی از کشور اتریش گردیده است.

از دیگر ویژگی های موسسه تعالی اندیش راه دانش این است که کارشناسانما به طور مستقیم با روسای دپارتمان ها ، اساتید ، و مدیران آموزشی دانشگاههای مختلف در کشور های مقصد در ارتباط بوده و موسسه جهت اخذ پذیرش نیاز به نماینده یا وکیل ندارد.

موسسه تعالی اندیش راه دانش این افتخار را دارد که بتواند از سایت موسسه به عنوان کامل ترین و به روزترین سایت در مجموعه سایت های اعزام دانشجو یاد کند و آنچه در این سایت می خوانید حاصل تلاش شبانه روزی این موسسه است در این سایت از زیاده گویی و رویا پروری جلو گیری شده و سعی شده مفاهیم و اطلاعات نسبی در کوتاه ترین شکل ممکن ارائه شود.

یکی از مهمترین بخش های این سایت بخش فرم مشاوره رایگان است که در صورت تکمیل این فرم مشاوران موسسه با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را به شما ارائه می نمایند . در آخر امیدواریم که بتوانیم خدمت گذاری مناسب برای شما عزیزان باشیم.

تحصیل در فنلاند

تحصیل در فنلاند، بورسیه تحصیلی و ادامه تحصیل در این کشور یکی از پرطرفدار ترین حیطه های تحصیلی می باشند.‌ این کشور از مطلوب ترین نظام های آموزشی جهان برخوردار است و دانشگاه های موثق و معتبری را در بر دارد.

در سال 2012 نظام آموزشی فنلاند به عنوان مطلوب ترین نظام آموزشی در جهان شناخته شد. سطح کیفی بالای تدریس، دقت و ملاحظه به اقتضای جامعه و جای دادن تجارت و صنعت در مواد درسی و نیز تعلیم تخصص به همراه تئوری سبب شده که این کشور از لحاظ جذب و پذیرش دانشجو در سطح بالایی در قیاس با کشور های دیگر قرار دارد.

بهتر است بدانید یکی از دانشگاه های فنلاند یکی از صد دانشگاه عالی در جهان به حساب می آید.

جالب چند واقعیت را در خصوص این کشور پر طرفدار بدانید:

یکی از مطلوب ترین کشور ها برای مادران می باشد.
در اجرای قانون جز بهترین کشور ها به حساب می آید.
دارای مقام چهارم دنیا برای آسایش و رفاه کودکانش.
جز کمترین دولت شکست خورده در جهان می باشد.
از لحاظ رفاه جز هفتمین کشور در دنیا می باشد.
چهارمین کشور در نوآوری
جز شادترین کشور های جهان به شمار می آید و…

آشنایی با شرایط تحصیل در فنلاند

نظام آموزش و پرورش فنلاند یکی از مدرن ترین ها در دنیا می باشد و اکثر دانشگاه ها با به کارگیری تکنیک و فن ها خلاقانه برای بهسازی قابلیت های دانش آموزان خود با فوکوس بر آموزش مبتنی بر حل مسئله کوشش می نمایند.

در صورت احتمال تحصیل در فنلاند، به زبان انگلیسی کم و بیش در 100 رشته در دانشگاه های علوم کاربردی در این کشور وجود دارد، فرصت تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های سنتی در رشته های کمی مقدور خواهد بود. شانس های بسیاری برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع فوق لیسانس و مراتب بالاتر از آن هم موجود است.

اکثر قبولی ها در دانشگاه های این کشور در ماه های آگوست و سپتامبر صورت می گیرد در این صورت فرصت اولیا تقاضا همواره ماه ژانویه است.

بعد از دریافت قبولی در یک دانشگاه معمولا یک ویزای 3 ماه اخذ خواهید نمود و بعد از داخل شدن به فنلاند می توانید ویزای تقاضای تحصیل خود را به ویزای تحصیلی تغییر نمایید.

برحسب معمول ضروری است بیمه مسافرت در خارج کشور پیس از مسافرت تمهید شود. پس از مصاحبه فرایند صادر شدن ویزا حدود 1 الی 3 ماه زمان خواهد برد. دقت نمایید که این گونه ویزا دربردارنده مصاحبه سفارت می باشد.

هر شخصی برای تحصیل این کشور بایستی نشان دهد که منابع مالی ماهانه دست کم 500 یورو برای پشتیبانی از خود در مدت زمانی که در فنلاند به تحصیل می پردازد را دارد. همچنین لازم به ذکر است که در وضعیت ویژه ای احتمال تحصیل رایگان در این کشور نیز وجود دارد.

شخص با آموختن زبان این کشور با هزینه ای خیلی ناچیزی در حد صفر می تواند به شیوه کاملا رایگان در رشته دلخواه خویش به تحصیل بپردازد.

تحصیل در مقاطع مختلف

شرایط تحصیل در فنلاند به چه نحوی است؟ آیا بایستی پیش از تحصیل ویزا دریافت کرد؟ هزینه مربوط به تحصیل در این کشور در مقاطع مختلف به چه میزان است؟ تحصیل در این کشور در پایه های متعدد چگونه می باشد؟

تحصیل در مدارس در فنلاند

در مجموع تحصیل در این کشور برای افراد زیر 18 سال به دو شیوه مقدور است.
نوع اول اینکه دانشگاه خود قومیت شخص را به دوش گیرد که در این صورت کل هزینه مربوط به شهریه و خورد و خوراک بیمه تقریبا بین 20 الی 25 هزار € می باشد.

نوع دوم تحصیل در این کشور در مدارس اینگونه می باشد که این کشور هم سرپرستی و هم قومیت شخص را بر دوش گرفته که در این صورت تقریبا 20 هزار یورو به شهریه افزوده می شود.

تحصیل کارشناسی در فنلاند

بیشتر رشته های مربوط به مقطع کارشناسی در کشور فنلاند به وسیله دانشگاه های علوم کاربردی سرپرستی می شوند. نمره زبان لازم برای این پایه آیلتس 6 و دست کم معدل پایه قبلی 13 می باشد.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در فنلاند

گواهی مقطع کارشناسی ارشد در این کشور حدود 3 الی 5 سال زمان می برد تا در دانشگاه علوم کاربردی کامل شود. درخواست کنندگان تحصیل در این کشور در پایه فوق لیسانس بایستی دربردارنده مدرک لیسانس باشند.

اگر فردی در گذشته دارای تحصیلات عالی از سایر کشور ها به جز فنلاند باشد واجد شرایط بودن او مطابق:

نتیجه تحصیلی شخص
تخصص های زبان: فنلاندی یا انگلیسی
دیگر پیش نیاز های ویژه هیات علمی

تحصیل دکتری در فنلاند

برای تحصیل در فنلاند در مقطع دکتری معمولا 2 نوع وجود دارد: دستور کار مشترک دانشگاهی ملی و دکترای استاندارد.

دستور کار ملی دکترا برای گردآوری پژوهشگران و افزار ها در هر رشته در سراسر کشور برنامه ریزی شده اند. هر کدام از رشته ها در این کشور در بردارنده یک دستور کار دکتری است که در کلیه سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستور کار ها همواره به صورت کامل تمهید می شود‌. اگر تمایل ندارید در یک دستور کار دکتری آموزش ببینید بهتر است یک دکتری پژوهشی مطلوب انجام دهید. مانند دیگر کشور ها، مبحث تحقیقاتی خویش را منظور می کنید و به صورت مستقل پیگیری می نمایید. هرچند امکان دارد ضروری باشد حمایتگر مالی خود را بیابید.

تحصیل در اتریش

کشور اتریش من جمله کشورهایی است که از سیستم نظام آموزشی رایگانی برخوردار است و نهایتا سبب شده تحصیل در اتریش پر مخاطب باشد. همچنین تحقیقات در سال 2020 نشان داده که آمار بیکاری فقط 4.3 ٪ اعلام شده یعنی دانشجویان بعد از اینکه تحصیلات خود را به پایان رساندند شانس زیادی برای یافتن کار دارند.

اتریش که یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین کشور های موجود در اروپا می باشد که در راس اروپای مرکزی واقع است. این کشور جزو نهاد ملل متحد، سندیکای اروپا، معاهده شینگن و محدوده یورو می باشد.

وین پایتخت اتریش که یکی از عالی ترین کشور های اروپایی بوده و سال های متمادی جز 10 کشور عالی در جهان برای دانشجویی بوده و از نظر رفاه برای زندگی مشهور بوده است.
این کشور صنعتی و توسعه یافته یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت از طریق تحصیل برای درخواست کنندگان می باشد.

علل مهاجرت تحصیلی به اتریش

از علل مهاجرت تحصیلی به اتریش برای درخواست کنندگان را می توان بالا بودن سطح کیفی زندگی و آسایش اجتماعی و ایمنی و همچنین سطح بالای معیارهای زندگی نام برد. اتریش در اروپای مرکزی واقع شده است و از شمال با آلمان و جمهوری چک و از جنوب خود با ایتالیا و اسلوونی همجوار و همسایه می باشند.

مساحت این کشور تقریبا 83.878 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن حدود 9000000 نفر می باشد. جمهوری اتریش در سال 2018 برطبق داشتن مشخصه های انسانی در مقام 20 دنیا واقع است.

عواملی نظیر تحصیل رایگان، نیاز نداشتن به مدرک زبان، ارزش مدرک دانشگاهی، بالا بودن سطح کیفی آموزشی و نظام تحصیلی دانشگاه های این کشور سبب شده است که اکثر متقاضیان تحصیل در این کشور را انتخاب نمایند.

تحصیل در اتریش برای افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در این کشور را دارند به این شیوه می باشد که نخست بایستی از یکی از دانشگاه های این کشور قبولی اخذ نمایند و پس از آن برای اخذ ویزا مبادرت نمایند.

فرقی ندارد قبولی می تواند از دانشگاه دولتی یا خصوصی باشد در هر صورت ویزا نیاز است، و اشخاصی که بورس تحصیلی اخذ نموده اند می توانند از طریق سفارت اتریش مبادرت نمایند.

آشنایی با زبان تحصیل در اتریش

آموزش در اکثر دانشگاه های اتریش معمولا به زبان آلمانی است. اگرچه در بعضی از دانشگاه های این کشور از زبان انگلیسی برای تدریس استفاده می کنند. درخواست کنندگان برای تحصیل در اتریش بایستی از گواهی مهارت زبان آلمانی برخوردار باشند.

به عنوان مثال متقاضیانی که تمایل دارند در رشته های پزشکی و یا دندان پزشکی در اتریش ادامه تحصیل دهند بایستی حتما گواهی زبان آلمانی C1 را داشته باشند.

نیازی نیست متقاضی در همان آغاز کار از این مدرک برخوردار باشد بلکه می تواند در حین تحصیل در دانشگاه های این کشور پذیرش مشروط بگیرد و در طول 1 سال مصادف با شرکت در ادوار پیش پزشکی به یادگیری زبان آلمانی هم مشغول باشد.

درخواست کنندگان فرا بومی می توانند در دانشگاه هایی که با زبان انگلیسی تدریس می نمایند تحصیل کنند ولی بهتر است بدانید که متقاضیان تحصیل در اتریش بایستی با زبان مردم آن برای کار، تماس و برخورد نزدیک با مردم آن کشور و همچنین برای کار بعد از اتمام تحصیل آشنایی داشته تا به راحتی بتوانند با مردم این کشور ارتباط برقرار نمایند.

اگرچه شخص متقاضی از داشتن گواهی مهارت زبان آلمانی بی نصیب باشد بایستی در ادوار آمادگی این زبان در دانشگاه ها و همچنین کالج های این کشور حضور یافته تا بتواند مهارت و تسلط کافی را بدست بیاورد.

مزایای تحصیل در اتریش

کم و بیش کلیه دانشجویانی که تحصیل در این کشور را به نوعی تجربه نموده اند به این مسئله واقف هستند که یکی از مطلوب ترین دوران زندگی خود را در این کشور پشت سر گذاشته اند. از سطح کیفی بالای دانشگاه های این کشور گرفته تا سطح کیفی بالای زندگی من جمله عوامل اثربخش این دسته از دانشجویان محسوب می شود.

تحصیل در اتریش در مقطع کارشناسی

تحصیل در اتریش در مقطع کارشناسی یکی از شیوه های مهاجرت از طریق تحصیل به این کشور می باشد. دانشجویان این فرصت را در اختیار دارند که با گواهی دیپلم به تحصیل در این کشور بپردازند. در مجموع دانشگاه های این کشور را می توان به دو دسته خصوصی و دولتی تسهیم نمود.

مخارج تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش کم و بیش رایگان می باشد به همین دلیل از حسن شهرت بیشتری بهره مند است. امروزه پیش نیاز های ضروری برای دریافت قبولی در دانشگاه های دولتی این کشور شناخت زبان ملی این کشور است.

داشتن دست کم گواهی A2 برای دریافت قبولی به صورت مشروط اجباری است. و بعد از آن دانشجویان می توانند با طی نمودن ادوار زبان، علم زبانی خویش را به میزان لزوم دانشگاه ها ترفیع دهند. داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی از سایر مسائل عمده برای دریافت پذیرش در این پایه می باشد.

آدرس موسسه

خیابان شریعتی – روبروی پارک شریعتی – خیابان نور محمدی – پلاک 32 – واحد 3 – زنگ 3

دریافت مشاوره رایگان

02122889521