02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

Description: Description: E:\11\what-is-seo (1).jpg

برای این که بتوانید سایت را در رتبه و صفحات نخست گوگل قرار بدهید به تولید محتوا نیاز دارید. هر چقد تولید محتوا باکیفیت تر و سئو شده تر باشد رتبه های بهتری را خواهید گرفت. سئو به سه بخش تقسیم می شود که مثل یک صندلی سه پایه می ماند این سه بخش شامل سئو تکنیکال، سیو داخلی و خارجی می باشد.

اگر یکی از این پایه ها محکم نباشد سخت می توان در صفحه نخست قرار گرفت. سئو داخلی یکی از مهم ترین پایه های سایت و سئو می باشد که با تولید محتوا با کیفیت می توان آن را قوی نگه داشت. همینن طور که الگوریتم ها و ربات های گوگل به تولید محتوا خیلی اهمیت می دهند ما باید بهترین و با کیفیت ترین محتوا استفاده کنید.

در این مقاله شرکت سئوکار موارد لازم برای تولید محتوا را برای شما تشریح می کند. برای این که بتوانید مفهم، نظر ، محصول و ایده خود را به دیگران منتقل کنید از محتوا استفاده می کنید تا بتواند سریع تر آن را اتنشار کنید با این روش ،با تکنولوژ و اینترنت که در جهان هستی وجود دارد با سریع ترین زمان ممکن آن را در شبکه های مجازی و اجتماعی به انتشار عموم گذاشت.

چرا باید تولید محتوا کنید

تولید محتوا چیست؟ محتوا به شما کمک می کند که مخاطبین و مشتری های زیادی به سایت جذب کنید. همچنان با تولید محتوای باکیفبت مخاطبان از خواندن آن لذت ببرند و هرچقد بازدید سایت بیشتر باشد قرار گرقتن در رتبه اول بیشتر خواهد شد اگر شما تولید محتوا نداشته باشد نمی توامید جایگه در صفحه نخست را داشته باشید.

محتوا به شما این امکان را می دهد که بتوانید اعتماد مشتری را جلب کننید تا فروش بیشتری داشته باشید. محتوا اولین ارتباط بین شما و خواننده یا همان مشتری خواهد بود. اگر محتوای با کیفیت داشته باشید یعنی مشتری بیشتر و فروش بیشتر است . می توانید با ساده ترین روش ها و کم هزینه ترین آن مشتری را جذب کرد .

انواع محتوا

تولید محتوا یکی از مهمترین بخش ها می باشد . تولید محتوای با کیفیت یعنی محتوا باشد که همه اشخاص به راحتی توانایی خواندن و درک مفاهیم آن را داشته باشد. تولید محتوا نوع و نگارش های مختلفی دارد و با زبان ها و گویش های مختلفی نگارش و بیان میشود. در پایین به چند نوع از پرکاربرد ترین محتوا می پردازیم تا درک بیشتری از تولید محتوا داشته باشید

محتوا ها انواع مختلفی دارن که نوع از آنها روش های و نگارش های به خصوص دارااست که شامل محتوای متنی، تصویر ،ویدئو و صوتی می باشد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی یکی از نوع های محتوا می باشد که به محتوا نویس هم یاد میشود .شاید بگوید که منظورم تولید محتوای صوتی یا تصویری است ولی اگر در تولید محتوای متنی مهارت نداشته باشید نمی توانید در تولید محتوا های دیگر مهارت داشته باشید .

تولید محتوا متنی برای سایت اهمیت زیادی دارد که با نوشتن و ویرایش یک محتوای با کیفبت و قوی می توان ربته های اولیه صفحات نخست گوگل را گرفت. از ان جا که الگوریتم ها و ربات های گوگل یه محتوای متنی خیلی اهمیت می دهند باید توانایی نوشتن و نگارش محتوا متنی را داشته باشید.

حتی با پیشرتف تکنولوژ و علم و افزایش مخاطب های ویدئوی و تصویری هنوز هم متخصصین و مخاطبان زیادی علاقه مند به خوانده مقالات و محتوا های متنی دارند. نوشتن یک مقاله با استاندارد ها و نگارش بهتر آن مخاطب را جذب به خواندن آن می کند.

یکی از کم هزینه ترین محتوای متنی می باشد که میتوان با استفاده از کلمات ارتباط و اعتماد مخاطب را جلب کرد و با انتقال کلمات میتوان محصول و مطالب را به خواننده منتقل کرد

تولید محتوا با موبایل

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشه که آیا با موبایل هم می توان تولید محتوا کردی؟ از آن جا که کاربران موبایل بسیار زیاد شده و همین طور برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی برای موبایل وجود دارد. قابلیت هر کاری را با موبایل امکان پذیر کرده و افرادی هم هستند که دوره ها و آموزش تولید محتوا با موبایل انجام میدند. از انجا که موبایل در دست اکثریت مردم جهان است می توان برای انتقال محتوا استفاده که و با یادگیری تولید محتوا بهترین و با کیفیت ترن محتوا ها را در اختیار عموم قرار داد.

محتوای تصویری

از آن جا که تصویر با کیفیت بسیار اهمیت دارد که برای جذب مخاطب خائز اهمیت بوده. اگر تصاویر با کیفت گرفته شود و با متن نوشته ارتباط داشته باشد برای خواننده جذاب بوده و خوانده را برای خواندن متن تمایل می سازد .

بر اساس تعقیقات انجام شده مقالاتی که دارای عکس با کیفیت و جذابی بوده در برابر مقالات که بدون تصویر بودن 96 درصد بازدید بیشتری دارند

محتوای ویدئو

یکی دیگر از محتوا های که برای سایت بسیار مناسب است محتوای ویدئوی می باشد. که همراه با محتوای متنی و در بازار یابی یک استراتژی بسیار مهمه در نظر گرفته می شود. استفاده از ویدئو یکی از پرکاربرد ترین ایده ها برای نشان دادن و به تماشا گذاشتن محصولات و معرفی کردن آن به بازار بسیار قابل استفاده است

محتوای ویدئوی ویژگی های ساده و قابل درکی را به بینندهگان می دهد ویدئو های که حاوی کلمات، تصاویر و حتی موسیقی هستن تائثر بیشتری بر روی افراد خواهد گذاشت. یکی از عوامل مهمی که حائز اهمیت است برای تولید کننده این محتوای ویدئوی است که امکان کپی کردن آن نسبت به محتوا های دیگر بسیار کمتر بوده . محتوای ویدئوی قابلیتی که دارد میتوان آن را در همه رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راحتی انتشار کرد و مخاطبان می توانند آن را به راحتی مشاهده کنند.

محتوای صوتی

یکی از قدیمی ترین محتوا ها در جهان محتوا صوتی می باشد . استفاده از محتوای صوتی با زمان ساخنه شدن اولین دستگاه رادیو بر می گرد. مسافران را در نظر بگیرید که زمانی که می خواست با وسایل نقلیه آن زمان مسافرت کنند که در ان زمان هنوز تلویزیون و اینترنت وجود نداشت از محتوای صوتی استفاده می کردن .