02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

خدمات لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمان نمی‌شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود. چنانچه لوله فاضلاب شما گرفته است. جای نگرانی نیست. گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان خود را به تیم فنی ما بسپارید.با خدمات لوله بازکنی در کرج  استاد کار کرج سریع در خدمت شما هستیم.

علت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون یا خمیدگی های لوله به دام بیافتند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها شود. همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله زیاد تر شود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث انسداد لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است. در حالی که باید پیش از این به فکر چنین روزی بود از ورود آشغال به داخل لوله جلوگیری می کرد.

لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی در کرج شبانه روزی یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمان نمی‌شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده وارد ساختمان شوید و بوی بد فاضلاب تمام راه‌پله‌ها را گرفته باشد. گاهی این اتفاق در داخل آپارتمان‌ها نیز رخ می‌دهد و زندگی‌کردن در آن را بسیار آزاردهنده و مشمئزکننده می‌کند. دلایل مختلفی موجب چنین اتفاقی می‌شود. گرفتگی لوله‌ی فاضلاب، گرفتگی سینک ظرف‌شویی و روشویی، بالا زدن چاه فاضلاب، گرفتگی لوله‌های فاضلاب و بسیاری موارد دیگر باعث بروز بوی نامطبوع می‌شوند و مشکلات عدیده دیگری را نیز به وجود می‌آورند.

خیلی از افراد با استفاده از پودرها و اسیدهای لوله‌بازکنی به جان لوله‌های فاضلاب می‌افتند که به‌طور حتم کارکردن با آن‌ها بسیار سخت و خطرآفرین است. گاهی نیز گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله‌های فاضلاب آن‌قدر شدید است که تنها راه نجات استفاده از خدمات لوله‌بازکنی توسط افراد متخصص است. در هر زمان و مکان که به کمک متخصص‌های لوله‌بازکنی سیار نیاز داشتید می‌توانید روی خدمات لوله بازکنی استادکارکرج حساب کنید.

چاه بازکن تهران

چاه بازکن تهران و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب درکرج را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی هر نوع گرفتگی را برای شما رفع کنیم. لوله بازکنی استاد کار کرج جزء خدمات اصلی ماست و در این خدمت از نیروهای مجرب و متخصص در امر لوله بازکنی بکارگیری کرده ایم تا با بهبود کیفیت کار و کاهش دستمزد لوله بازکنی تهران بتوانیم خدمات خوب و ارزانی را به شما همشهریان ارائه کنیم.

چاه بازکن کرج

اگر مشکلی در لوله های فاضلابی خود احساس می کنید و مشاهده می کنید که فاضلاب از لوله یا سینک بالا زده است نگران نباشید و تنها با شماره های ما تماس بگیرید تا متخصصین لوله بازکنی کرج  به سرعت در محل حاضر شده و مشکل لوله شما را حل کنند.

 

هزینه لوله بازکنی در کرج چقدر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که هزینه نهایی پرداختی شما به سرویس‌کار لوله باز کن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ازجمله موارد زیر:

مدت زمان صرف شده جهت رفع گرفتگی لوله

اگر گرفتگی لوله سخت باشد. و مدت زمان بیش از حد معمول لازم باشد تا بتوان گرفتگی را رفع نمود. طبیعتاً هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.

موارد گرفتگی لوله بیشتر از یک مورد باشد.

نوع روش استفاده شده جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب

بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله و بازکردن لوله‌ها چیست؟

خیلی از افراد برای بازکردن لوله‌ها از روش‌های سنتی مانند سرکه و جوش‌شیرین استفاده می‌کنند. اسید لوله‌بازکنی، پودر لوله‌بازکنی، مایع لوله‌بازکنی و به‌صورت کلی استفاده از مواد شیمیایی برای باز کردن لوله‌ها نیز یکی از روش‌های مرسوم و البته خطرناک برای رفع گرفتگی‌ لوله‌ها است؛ زیرا احتمال تماس بدن با مواد شیمیایی و یا استنشاق بوی آن‌ها بسیار خطرآفرین است، اما وقتی‌که گرفتگی لوله‌ها شدید باشد، هیچ‌کدام از این روش‌ها کارساز نیستند و حتما باید از یک متخصص با تجهیزات مدرن استفاده کنید تا با استفاده از تجهیزات کامل همچون فنر لوله‌بازکنی، گرفتگی لوله‌ها به‌خوبی رفع شوند

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور

شرکت فنی استاد کار کرج با وسایل پیشرفته مانند دستگاه ژنراتور و تراکم هوا اقدام به بازکردن لوله های حمام، سرویس بهداشتی، پشت بام، حیاط و غیره می نماید، ویژگی دستگاه ژنراتور این است که بدون خرابی و کثیفی لوله هارا باز می کند و چربی های داخل لوله را از بین می برد، دیگر وسیله هایی که برای بازکردن لوله استفاده میشود تراکم هوا است و برای بازکردن چند لوله همزمان و لوله هایی که گرفتگی شدید دارند و دسترسی به لوله امکان پذیر نیست با این روش تراکم هوا لوله باز میشود.

 فنر لوله بازکن

از این دستگاه برای رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می‌شود. برخی از انواع گرفتگی‌های قابل رفع با این دستگاه را به شما معرفی می‌کنیم:

– باز کردن و رفع گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی
– از بین بردن گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط
– باز کردن گرفتگی کفشور حمام و سرویس بهداشتی
– رفع گرفتگی سیفون توالت و کفشور

– رفع گرفتگی لوله آشپزخانه، پشت بام و …

خدمات لوله بازکنی فوری استاد کار کرج به صورت فوری و شبانه روزی در کرج و حومه در خدمت شما عزیزان می باشد و هزینه پس از بازدید رایگان از محل و بر اساس نوع گرفتگی لوله، ابزار مورد استفاده، طول فنر، مدت زمان رفع گرفتگی، سختی و … تعیین می‌گردد.

لوله بازکنی استاد کار کرج

استاد کار کرج در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی با نیم قرن تجریه در حال فعالیت می باشد. در کمترین زمان ممکن به شما شهروندان عزیز سرویس های مورد نظرتان را ارائه می دهد.خدمات فنی استاد کار کرج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و با بهره گیری از امکانات و دستگاههای روز دنیا ،در زمینه لوله بازکنی و خدمات حفر چاه و لجن کشی،لایروبی چاه و … توانسته سوابق درخشانی را جمع آوری نماید.با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

 6995 300 0912

 5855 478 0912

 6361 336 0912