02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چه امکاناتی باید در نظر گرفت؟

شاید شما هم جزو افرادی باشید که می خواهید یک سایت فروشگاهی را به کمک کدنویسی اختصاصی راه اندازی کنید. طراحی سایت فروشگاه مجازی به کمک کدنویسی اختصاصی، مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. شما این شانس را دارید تا قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که در کمتر وب سایت فروشگاهی وجود دارد، به سایت خودتان اضافه کنید

قابلیت های متمایز کننده طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی

روزانه چندین و چند سایت فروشگاهی به وب سایت های موجود در سطح وب اضافه می شود. اما تاکنون از خودتان سوال کرده اید که چه چیزی باعث موفقیت وب سایت های فروشگاهی شده است؟ اگر بخواهیم پاسخ این سوال را در یک جمله خلاصه کنیم، باید اشاره کرد که وجود امکانات متمایز کننده، موجب موفقیت طراحی سایت فروشگاهی خواهد شد. بله؛ امکانات! هرچه وب سایت فروشگاهی شما امکانات، قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردتری داشته باشید، در رقابت با سایر فروشگاه های موجود، موفق تر ظاهر خواهد شد.

این امکانات باعث بهبود تجربه کاربری مشتریان شما خواهد شد. زمانی که مشتریان از کار با سایت فروشگاهی شما رضایت داشته باشند، خرید بیشتری را از آن انجام می دهند. از این رو اضافه کردن امکانات در زمان طراحی وب سایت فروشگاهی، اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. حال آن که طراحی سایت فروشگاهی با کمک سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و استفاده از قالب های آماده، اجازه پیاده سازی امکانات متنوع را به شما نمی دهند.

اگر شما هم قصد دارید تا از امکانات و ویژگی های حرفه ای در وب سایت خود بهره مند شوید، لازم است تا دست به طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی خود بزنید. از جمله ویژگی ها و امکانات متمایز کننده ای که در زمان طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی باید مورد نظر گرفته شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جستجو سریع محصولات در فروشگاه

اگر قصد دارید تا کاربران شما به سرعت به محصولات مرتبط با خود دست پیدا کنند، لازم است تا امکان جستجو سریع محصولات را برای وب سایت فروشگاهی خود، پیاده سازی کنید. به یاد داشته باشید که باکس های جستجو باید در دید کاربر و مشتریان بوده و کار با آن ها راحت باشد. این باکس های جستجو به مشتریان این شانس را می دهند تا هرچه راحت تر و کاربردی تر، محصول مورد نظر خودشان را در وب سایت فروشگاهی شما پیدا کنند. از این رو پیاده سازی آن را در زمان طراحی سایت فروشگاهی، فراموش نکنید!

  • چند گزینه بودن پرداخت در سایت فروشگاهی

از جمله امکانات طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی این است که شما می توانید روش های پرداخت متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. ممکن است یک مشتری قصد داشته باشد تا در همان لحظه، از پرداخت آنلاین استفاده کند. حال آن که مشتری بعدی قصد داشته باشد تا در ابتدا محصول را درب منزل دریافت کرده و سپس وجه آن را متقبل شود. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند روش های پرداخت متنوعی را در خود گنجانده باشد.

  • اتصال به درگاه های پرداخت متفاوت در فروشگاه اینترنتی

امروزه اکثر مشتریان، پرداخت های خودشان را در زمان خرید از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی، به صورت آنلاین پرداخت می کنند. اگر می خواهید تا تجربه کاربری مشتریان خودتان را بهبود ببخشید، پیشنهاد می کنیم که در طراحی وب سایت فروشگاه مجازی خود، چندین درگاه پرداخت متنوع را قرار دهید. برخی از مشتریان تمایل دارند تا از درگاه های به خصوصی برای پرداخت استفاده کنند. انتخاب را برای مشتریان خود، باز بگذارید!

  • دسترسی به گزارش فروش سایت فروشگاه آنلاین

اگر وب سایت خودتان را به صورت اختصاصی طراحی کرده باشید، می توانید به راحتی به گزارش فروش خود دست پیدا کنید. بدین صورت اطلاعات بسیار مهمی را در خصوص فروشگاه اینترنتی خود به دست می آورید. کدام محصولات بیشترین فروش را داشته اند؟ چه زمانی بیشترین فروش اتفاق افتاده است؟ و … . این قبیل اطلاعات فروش می تواند به شما در رسیدن به سودهای بیشتر، کمک کند.

  • امکان مدیریت راحت محصولات در فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به سادگی مدیریت محصولات خودتان را در دست بگیرید. شما این شانس را دارید تا تعدا دقیق محصولات موجود در انبار را وارد کنید. هر زمان محصول به پایان رسید، از قبل مطلع شوید. ویژگی های مختلفی از محصول را در اختیار کاربران قرار دهید و … .

  • برقراری ارتباط آنلاین با مشتریان در فروشگاه مجازی

زمانی که دست به طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی اختصاصی زده باشید، می توانید یک صفحه چت برای برقراری ارتباط آنلاین با مشتریان خود ایجاد کنید. بدین صورت می توانید هم به آن ها در خصوص خرید محصولات راهنمایی کرده و هم سوالات و ابهامات آن ها را برطرف کنید. در هر صورت، تجربه کاربری شما ارتقا پیدا خواهد کرد.

  • امنیت پرداخت بالا در طراحی سایت فروشگاهی

بحث امنیت، یکی از مهمترین بحث ها در زمان طراحی سایت فروشگاهی است. بدون شک، سایت های فروشگاهی که به صورت اختصاصی طراحی شده باشند، امنیت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. این امر موجب می شود تا اطلاعات حساب کاربران محفوظ مانده و مشتریان شما، تجربه یک خرید ایمن را داشته باشند.