02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

طراحی و ساخت انواع کانکس

آشنایی با انواع کانکس

یکی از مهمترین محصولاتی که گروه صنعتی مبین کانیتن به ساخت و ارائه آن می پردازد را می توان کانکس دانست. این سازه ، در دنیای امروز موارد استفاده بسیار زیادی دارد و میتوان به خوبی از همه این موارد بهره برد به شرط آنکه کیفیت سازه  مورد استفاده تایید شده باشد.

شرکت مبین کانتین تولید کننده انواع کانکس ، کانتین و کانتیتر  با کاربری ها و ویژگی های متفاوت می باشد . این مجموعه توانسته است، نیاز مجموعه های مختلف را در حوزه سازه های پیش ساخته را با فراهم کردن و تضمین بهترین قیمت مرتفع سازد.  مبین کانتین فعال ترین شرکت در حوزه فروش کانکس بوده و میتواند درخواست های خرید کانکس از سراسر ایران را پوشش دهد.

آشنایی با کانکس

به یک بنای قابل حمل کانکس گفته می ‌شود. در واقع وجه متمایز یک بنای سنتی و انواع مختلف از کانکسها قابلیت حمل  است ، که معمولاً در مکان‌ های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می ‌گردد. این سازه ها به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم می ‌شوند، نمونه چرخ دار آنها به طور مستمر در حال جابجایی می ‌باشد. ولی نمونه‌های ثابت برای یک مدت زمان خاص در یک مکان می‌ ماند.

مواد اولیه به کار رفته در آن ها عموماً فلز می‌باشد که بیشتر اسکلت و بدنه را تشکیل می‌دهد بدنه و سقف کانکس‌ها معمولاً از ساندویچ پنل ساخته می‌شوند تا عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی آنها ایجاد نماید این مدل از سازه ها به کانکس پانلی معروف می باشد.

مهمترین مزایای کانکسها

قابلیت فروش مجدد مستقل از زمین در مقایسه با بناهای سنتی که خرید و فروش آن وابسته به زمین محل ساخت آنها است.

.چون به صورت انبوه در کارخانه‌ها ساخته می‌شود ساخت آنها سریع و مقرون به صرفه است. از این رو خرید کانکس به عنوان یک گزینه مناسب برای بسیاری از بهره برداری ها محسوب می شود.

. مقاومت بسیار بالا در مقابل زلزله، از ویژگی‌های انواع مختلف این سازه ها می‌باشد

معرفی انواع کانکس

نگهبانی

مسکونی

مزایای کانکس

ظاهر مدرن

کاهش زمان ساخت

مقاومت در برابر زلزله

کاهش هزینه ساخت

کاهش هدر رفت انرژی

سریع ساخت

قابل جابجایی

امکان متحرک بودن

این سازه تمامی انواع کانکس مسکونی ، کانکس ویلایی و خانه های پیش ساخته را شامل می شود و مهمترین ویژگی آنها نسبت به سازه های دیگر این است که دارای امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی و حمام ، اتاق خواب و آشپز خانه می باشند که بنا به نوع پلان و متراژ امکان دارد دارای دو یا چند اتاق خواب با کمد دیواری ، فضای نهارخوری و پذیرایی بزرگ نیز باشد.

در تولید این نوع سازه مسائلی مانند دوام و پایداری ، امنیت در برابر سرقت ، زیبایی ظاهری ، چیدمان فضای داخلی و ترکیب مناسب فضا ها در کنار یکدیگر جز مهمترین نکات می باشد که در جای خود می بایست هرکدام یک به یک برسی و تمهیداتی برای هریک در نظر گرفته شود.

این نوع سازه با نام خانه های قابل حمل و ویلا های متحرک نیز شناخته می شوند و از قابلیت های مهم و شاخص آنها قابلیت جابجایی آنها از محلی به محل دیگر می باشد.یعنی بجای اسباب کشی خانه را با تمام وسایل داخلش جابجا می کنند.

کانتینر | فروش کانتینر

شاید برای بسیاری این یک مسئله مهم باشد که از چه نوع ابزاری برای انتقال کالاها استفاده میکنند.یکی از مهم ترین این ابزار ها را میتوان کانتین و یا کنتینر دانست که در دنیای امروز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.اما کیفیت و نوع ساختار این محصول همیشه مورد توجه بوده است.یکی از شرکت هایی که به خوبی به ساخت و تولید کانتینر پرداخته است را میتوان گروه صنعتی مبین کانتین دانست که در تهران فعالیت میکنند.این شرکت به بررسی و ساخت انواع کانیتن ،خرید کانتین و فروش کانتین میپردازد که شما مشتریان عزیز میتوانید در ادامه با دیگر خدمات این گروه صنعتی آشنا شوید.

یکی از مهمترین فعالیت هایی که گروه صنعتی مبین کانتین به آن پرداخته است را میتوان ارائه کانتین با قیمت های بسیار نزولی دانست.قیمت کانتین و در مقابل داشتن کیفیت بالا همیشه خواستگاه مشتریان بوده است که این گروه صنعتی به خوبی موفق به ارائه آن شده است.اما در ابتدا و پیش از هر صحبتی لازم است کمی درباره کانتین و کانتینر اطلاعات به دست بیاورید.

کانتینر چیست؟

بارگُنج یا کانتینر جعبه فلزی بزرگی است با ابعاد استاندارد که کالا در آن قرار داده می‌ شود و آن را به وسیله قطار یا کشتی  یا هواپیما یا کامیون حمل می‌ کنند؛ این واژه به کامیونی که چنین جعبه ‌ای را حمل می ‌کند نیز اطلاق می ‌شود.

ترابری به وسیله بارگنج ها را بارگنجبری مینامند.

بارگنج بری سامانه‌ ای چندگانه برای ترابری کالاست یعنی دارای ایستگاه‌هایی است که در آن‌ها می‌توان از یک شیوه ترابری به شیوه دیگر منتقل شد/ به این‌گونه ایستگاه‌ها، ایستگاه‌های چندگانه می‌ گویند. در بارگنج ‌بری آن از بارگنج‌ های استاندارد ایزو استفاده می‌شود. این بارگنجهای استاندارد قابل بارگیری در کشتی‌ها، واگن‌ها و کامیون‌ها هستند.

قیمت کانتین

کانتینر ها از نظر نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک نوع خاص از کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه حجم بسیار زیادی از کالاها از طریق کانتینر حمل می ‌شود و دلایل اصلی آن به شرح ذیل می‌باشد:

محافظت کالا در برابر حوادث طبیعی از جمله باران و آفتاب

محافظت کالا در برابر سرقت در طول مسیر حمل

راحتی تخلیه و بارگیری

راحتی صفافی یا دسته‌بندی کردن کانتینر در محوطه‌ها و کشتی

استفاده بهتر از فضای کشتی و انبار

بارشماری راحت

کانتینر یخچال دار: (دارای سیستم خنک کننده)

همان طور که از اسم آن پیدا است این کانتینر دارای سیستم خنک کننده (متحرک یا ثابت) است و برای محموله هایی که امکان فاسد شدن دارند از جمله مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

روش های متفاوتی برای خنک نگه داشتن کانتینر وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به استفاده از گازهای خنک کننده اشاره کرد.

البته از مایع خنک کننده هم استفاده می شود ولی این روش گران است و کمتر از آن استفاده می شود.

ارتباه با گروه صنعتی مبین کانتین

تلفن تماس: ۵۵۲۶۷۰۰۲-۵۵۲۶۷۰۰۱ -۰۲۱

فکس :۵۵۲۶۳۵۰۰-۰۲۱

همراه:۰۹۱۲۴۴۰۰۰۹۰

همراه :۰۹۱۲۵۵۰۰۰۹۰

ارسال توسط تبلیغات اینترنتی ادوردز 20