02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

دوربین مداربسته

حفظ امنیت در محیط کار، ساختمان و منزل بسیار مهم است و امروزه برای نگهبانی از جان و مال مردم روش‌های گوناگونی ازجمله حضور نگهبان دائم و … وجود دارد. سیستم‌های نظارتی جدید با ایجاد امنیت و پیشگیری از بروز هرگونه سرقت و دزدی امنیت نسبی ایجاد می‌کنند. یکی از سیستم‌های نظارتی جدید دوربین مدار بسته است که استفاده از آن بسیار رایج و متداول شده است. 

دوربین‌های مداربسته بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند و محیطی امن در نبودتان ایجاد می‌کنند. شب‌ها و در زمان سفر حفظ امنیت محیط خانه و کار بسیار مهم است، دوربین مداربسته این امکان را به شما می‌دهد تا در هر لحظه از روز بتوانید همه‌چیز را کنترل کنید و تصویر منزل یا محل کار خود را داشته باشید.

 

سیستم‌های امنیتی از چندین دوربین مدار بسته، آداپتور، کابل تصویر و کانکتور برق تشکیل شده‌اند با ضبط تصویر احتمال سرقت را کاهش می‌دهند. شما می‌توانید دوربین‌های مدار بسته را در محیط کار، پارک و راهروهای ساختمان نصب و از راه دور مدیریت کنید. دوربین‌های مدار بسته قابلیت‌های گوناگونی دارند و بهتر است براساس نیاز و بودجه‌تان برای خرید آن اقدام کنید.

دوربین مداربسته

برخی از آن‌ها گردان هستند و قابلیت چرخش دارند و تصویر کاملی از محیط برای شما فراهم می‌کنند. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته هم به‌صورت بی‌سیم (Wi-Fi) و هم به‌صورت باسیم (LAN) متصل می‌شوند و دارای دزدگیر هستند. مدل‌های دید در شب برای بانک‌ها مراکز دولتی و اداری مناسب هستند، در صورت بروز هر گونه مشکل و سرقت می‌توان از قابلیت ضبط تصاویر آن استفاده و فیلم‌های گذشته را بررسی کرد.

برخی از مدل‌های پیشرفته‌ی دوربین مدار بسته علاوه بر قابلیت ضبط تصویر دارای قابلیت ضبط صدا نیز هستند. برخی از مدل‌های دوربین مدار بسته به هنگام هرگونه حرکت صدای آژیر را پخش می‌کنند. این مدل‌ها برای موزه‌ها و شرکت‌هایی مناسب است که در زمان خاصی هیچ از یک کارکنان تردد ندارند.

کاربردهای دوربین مداربسته

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

  • جلوگیری از ارتکاب جرایم
  • کاربرد صنعتی
  • کنترل ترافیک
  • امنیت نقل و انتقالات

خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب و شرایط فروش عالی

خرید دوربین مدار بسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمی‌دهید و اجناس بی‌کیفیت و باقیمت بالا به دست شما می‌رسد. خرید دوربین مدار بسته با برند خاص و معتبر به دلیل نوسانات شدید ارز قیمت بیشتری دارد.

در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت در خرید دروبین مدار بسته بسیار مهم‌تر است و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین مداربسته شما است. ما در این مقاله قصد داریم شما را در خرید دوربین مدار بسته راهنمایی کنیم.

انواع دوربین مداربسته

  • دوربین مداربسته دام
  • دوربین مداربسته بولت
  • دوربین مداربسته روز شب
  • دوربین مداربسته بی سیم
  • دوربین مداربسته گردان
  • دوربین مداربسته هوش مصنوعی
  • دوربین مداربسته حرارتی
  • دوربین مداربسته پین هول

توصیه مهم قبل از خرید دوربین های مداربسته

قبل از خرید دوربین مداربسته ، و فروش دوربین مداربسته ، لازم است به برخی از معیارهای مهم توجه شود ، به عنوان مثال اگر دوربین نظارتی باید در فضای باز استفاده شود ، باید مقاوم در برابر آب و هوا باشد و حداقل به کلاس محافظ IP65 مجهز باشد

دوربین های نظارتی باید حداقل دارای وضوح تصویر HD و زاویه باز گسترده ای از 100 درجه باشند تا بیشترین میزان محیط اطراف را برای عکسبرداری پوشش دهند.

 برای عکسبرداری در شرایط تاریک ، دوربین باید مجهز به LED های مادون قرمز باشد.

کاربر باید اطمینان حاصل کند که دوربین ، برنامه و برنامه رایانه با یک رمز ورود ایمن محافظت می شود ، و مهم این است که پس از اولین تنظیم رمز عبور را تغییر دهید و برنامه ها را به طور دائمی به روز کنید ، تا از آسیب پذیری های امنیتی محافظت کند.

خرید دوربین مداربسته

نصب رایگان دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد.

مکان‌های معمول برای نصب دوربین مداربسته استفاده می شود:

  • درب های جلویی و پشتی و اضطراری
  • پنجره‌های رو به خیابان
  • فضاهای داخلی ( در خانه : آشپزخانه , پذیرایی و اتاق ها. در مجتمع مسکونی : لابی , ورودی اصلی , پارکینگ ها , اتاق حراست . در دفاتر اداری: اتاق های انتظار , لابی , اتاق کارکنان . در محیط های صنعتی: سالن های تولید , انبار ها , اتاق ها )
  • کوچه یا خیابانی که محل در آن واقع است
  • اتاق تاسیسات , برق , موتورخانه , آتش نشانی
  • راه‌پله‌ ها و راهرو های خروج اضطراری

 

نصب دوربین مدار بسته

خرید بهترین دوربین های مداربسته :

ایمن سازگار می تواند شما را کمک کند و مشاوره رایگان به شما بدهد. ایمن سازگار بهترین و با کیفت ترین دوربین ها را به شما معرفی می کند.

اگر پروژه ی نصب دوربین مداربسته شما بزرگ یا حرفه ای است می‌توانید تمام دستگاه‌های مورد نیازتان را بصورت جدا تهیه کنید. اگر به نصب سیستم دوربین مداربسته ی کوچک و خانگی نیاز دارید معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می‌کنید) و منبع تغذیه و … است.  اگر قصد نظارت بر محیط بزرگی را ندارید، یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای یا وایرلس) نیز تا حدودی نیازهایتان را برطرف می‌کند.

 

فروش دوربین مداربسته

 

برای اطمینان از انتخاب بهترین دوربین های مداربسته و دستگاه DVR (دی وی ار) می‌توانید از سیستم مشاوره رایگان فروشگاه اینترنتی ایمن سازگار استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که اگر به سیستم دوربین مداربسته کوچک نیاز دارید پکیج های آماده به نصب دوربین مداربسته ارزان تر تمام می ‌شوند و همچنین با استفاده بسته آموزش نصب دوربین مداربسته که همراه پکیج ارسال می ‌شود، می‌ توانید به راحتی خودتان سیستم دوربین مداربسته را نصب کرده و برای نصب هم هزینه ‌ای پرداخت نکنید.