02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

تقریبا همه ما آدم ها با افزایش سن و بالا رفتن سنمان، اولین آثار چین و چروک را در صورت های خود مشاهده می کنیم. مسلما با دیدن این خطوط، به دنبال راهی برای درمان کردنشان می گردیم تا دو مرتبه جذابیت دوران جوانی خود را به دست بیاوریم. در حال حاضر، تزریق مزوژل جدیدترین و البته موثرترین روش جوان سازی صورت و درمان چروک های آن است. به طور کلی از این روش درمانی می توان برای از بین بردن چین و چروک های بخش های مختلفی از صورت به ویژه اطراف چشم ها استفاده کرد. به همین دلیل می باشد که استفاده از مزوژل در ایران و جهان گسترده شده است. با توجه به کاربرد های زیاد این روش و شهرت بالایی که در بین مردم دارد، ما تصمیم گرفتیم در مقاله زیر به بررسی فواید درمانی تزریق مزوژل برای جوانسازی پوست بپردازیم.

از بین بردن چین و چروک صورت

در حال حاضر، مدل های مختلفی از مزوژل در بازار وجود دارد که می تواند به از بین بردن چین و چروک های پوستی کمک کند. مزوژل می تواند تولید کلاژن سازی را در نواحی که نیاز به بازسازی دارند، از سر بگیرد تا این خطوط از بین بروند.

درمان جای جوش صورت

تزریق مزوژل ایمن ترین روش درمانی برای از بین بردن جای خوش است. درمان جای جوش صورت توسط مزوژل بدون خطر و کم ریسک است؛ این روش بدون هیچگونه دردی انجام می گیرد و به خوبی می تواند آثار اسکار را از بین ببرد. برای گرفتن بهترین نتیجه از روش درمانی مزوژل بهتر است که تزریق آن برای از بین بردن جای جوش به فاصله زمانی ۱ ماه و ۲ الی ۶ مرتبه در سال مجددا تکرار شود.

از بین بردن لک های صورت

یکی دیگر از کاربرد ها و مزایای مزوژل آن است که می تواند برای از بین بردن لک های صورت مورد استفاده قرار بگیرد. مزوژل کلاژن سازی را تحریک کرده و کیفیت بافت پوست بیمار را افزایش خواهد داد. علاوه بر این، خطوط ریز و حتی چین و چروک های پوستی را از بین خواهد برد. مزوژل می تواند خاصیت ارتجاعی پوستتان را بهبود ببخشد و پس از از بین برد لک های صورت، درخشندگی پوست این ناحیه را افزایش دهد.

مراقبت های لازم بعد از مزوژل برای افزایش ماندگاری آن

به طور کلی، انجام درست و اصولی دستورالعمل ‌های مرتبط با مراقبت های بعد از تزریق مزوژل مهم است. با انجام مراقبت های بعد از مزوژل می توان ماندگاری آن را افزایش داد. مراقبت های لازم بعد از مزوژل برای افزایش ماندگاری آن عبارتند از:
▪︎ برای 1 الی 3 روز بعد از تزریق، از آرایش کردن خودداری کنید. از طرفی از محصولات آرایشی که بر پایه روغن هستند هم استفاده نکنید.
▪︎ به هیچ عنوان ناحیه تحت درمان نباید در معرض گرما شدید قرار گیرد. پی از رفتن به سولاریوم یا سونا خودداری شود.
▪︎ در چند شب نخست مزوژل، از فشار وارد کردن به روی ناحیه تحت درمان خودداری نمایید؛ در بهتر است که به پشت بخوابید.
▪︎ به مدت حدودا 24 ساعت ورزش شدید نکنید.
▪︎ از نوشیدن الکل تا 24 ساعت اجتناب نمایید.
▪︎ برای 24 ساعت از محصولات حاوی AHA یا رتینول و ویتامین C استفاده نکنید.
▪︎ تا ۲ هفته بعد از درمان از فیشال، اپیلاسیون، لایه برداری با AHA، درمان مبتنی بر IPL و میکرودرم ابریژن خودداری نمایید.

بهترین مزوژل برای جوانسازی صورت کدام است؟

هر کدام از برند های سازنده انواع مزوژل در دنیا برای اثبات برتری خود، در تلاش هستند که ژل های باکیفیت تری را نسبت به دیگری تولید کنند. مقایسه انواع مزوژل موجود در بازار به متقاضیان کمک می کند تا بهترین نوع این محصولات را جهت جوانسازی خودشان انتخاب نمایند. بهترین مزوژل برای جوانسازی صورت عبارتند از:

● مزوژل پروفایلو (Profhilo)

برند پروفایلو بهترین مزوژل موجود درون بازار است. این ژل مقدار زیادی HA یا هیالورونیک اسید دارد و به همین دلیل افرادی که چین و چروک عمیق پوستی دارند، می توانند از آن استفاده کنند. مهم ترین مشخصه مزوژل پروفایلو این است که هیالورونیک اسید را به تدریج آزاد می کند؛ به همین دلیل هم با تزریق کردن این محصول به زیر پوست، می توان شاهد تولید کلاژن و الاستین بسیاری شد. لیفت کردن و افزایش شادابی پوست از مزایای استفاده از مزوژل پروفایلو می باشند.

● مزوژل جالپرو (Jalupro)

برند جالپرو، دو نوع مختلف از مزوژل را تولید کرده است که افراد برحسب سنشان، می توانند از آن ها استفاده کنند. ساخت مزوژل برحسب بازه سنی متفاوت، مهم ترین دلیل برتری محصولات جالپرو است. مزوژل کلاسیک جالپرو مناسب افراد جوانی می باشد که تنها بخشی از صورت آن ها چروک شده و احتیاج به بازسازی دارد. ولی مدلی از مزوژل جالپرو که وزن مولکولی بالایی دارد، برای افراد مسن قابل استفاده می باشد. این محصول دارای هیالورونیک اسید زیاد و اسید آمینه متفاوتی می باشد که باعث جوانسازی پوست می شود، آن را آبرسانی کرده و سنتز پروتئین عمیق پوست را سرعت می بخشد.

● مزوژل پروسترولین (PROSTROLANE)

برند پروسترولین، یک مزوژل کره ای می باشد که از ترکیب موادی همچون پپتید و اسید های گوناگون تولید می شود و تاثیر بسیاری بر روی جوانسازی پوست بیما دارد. این مزوژل حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی هم هست که موجب سفت شدن پوست می گردد. تزریق این مزوژل به زیر پوست، موجب می شود چربی های این ناحیه سوزانده شده و وضعیت پوست رو به بهبود برود. این مزوژل بر روی تحریک ساخت کلاژن هم موثر است و این توانایی را دارد که خط خنده را از بین ببرد.

● مزوژل بلامین (Bellamine)

در بین انواع مزوژلی که در بازار وجود دارند، باید حتما در مورد برند بلامین هم صحبت کنیم. این محصول ۱۸ مدل اسید آمینه دارد و در ساختار آن آنتی اکسیدان و همچنین هیالورونیک اسید زیادی به کار رفته است. برند لامین برای از مواد مغذی زیادی در این محصولش استفاده کرده؛ به طوری که تمامی ترکیبات ضروری پوست را دارد و بیماران می توانند با تزریق کردنش شاهد زیبایی پوست خودشان باشند.

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.