02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

مرکز تخصصی تعمیرات پخچال سامسونگ، ال جی و دوو در تهران

خرابی یخچال سامسونگ یکی از مشکلات مهمی می باشد که خریداران این یخچال باید همیشه مد نظر داشته باشند.

تعمیرات یخچال سامسونگ

از جمله مدل‌های محبوب یخچال سامسونگ در ایران می‌توان به مدل ساید بای ساید اشاره کرد ،انجام خدمات تعمیر یخچال سامسونگ شامل تعمیرات تمام مدل‌های این یخچال می‌باشد.  

البته مدل تک درب یا دوقلو نیز در ایران فروش خوبی دارد. زیرا محصولات سامسونگ همیشه دارای پشتیبانی و نمایندگی مجاز تعمیرات در ایران می‌باشد.

خرابی یخچال سامسونگ می‌تواند شامل یکی یا همه موارد زیر باشد:

خرابی موتور یا کمپرسور

خرابی برد الکترونیکی

سرما نداشتن

خنک نبودن یخچال یا فریزر

یکسره کار کردن

خرابی یخساز

خرابی درب یخچال

و بسیاری از مشکلات ریزر و درشت که بعد از بازرسی تکنیسین مشاهده خواهد شد.

تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ در محل و منزل

بی‌شک جابجایی یخچال و انتقال آن به تعمیرگاه امری بسیار سخت می‌باشد. همچنین خود جابجایی یخچال می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای یخچال شود.

از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تعمیرات برتر با ارائه تمام خدمات فنی در محل و منزل، قادر است مشکل یخچال را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند.

تعمیرات در محل باعث می‌شود شما با کمترین دغدغه بتوانید مشکل یخچال را برطرف کند.

از جمله خدمات تعمیر در محل مرکز تعمیرات برتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شارژ گاز یخچال سامسونگ

تعمیر و تعویض موتور یا کمپرسور یخچال

تعویض قطعات دیفراست

تعویض فن ها

تعویض فیلترها

سرویس کامل یخچال

رفع ارور یا کدهای خطا

رفع مشکل خنک نبودن یخچال و فریزر

تعویض لاستیک دور درب یخچال

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ یکی از اختلالاتی است که اکثر خانواده هایی که یخچال سامسونگ ممکن است یکبار به آن برخورد میکنند که در یخچال سامسونگ یا فریزر سامسونگهای ساید بای ساید سامسونگ این مشکل بیشتر دیده می شود.

این مشکل به این صورت است که یخچال سامسونگ عالی دارد خنک میکند اما فریزر سامسونگ گرم است و یا برعکس آن که فریزر سامسونگ مثل ساعت کار میکند و یخچال سامسونگ گرمه گرم می باشد.

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ و یا فریزر سامسونگ یکی از وسایلی هستند که خرابی آن ونیاز به تعمیرات باعث خلل در ریتم زندگی عادی می شود میاندازد.

چون وسایل درون یخچال سامسونگ هر لحظه با گرم شدن بیشتر، یخش آب میشود و مواد غذایی رو به خرابی می رود.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

برندهایی از قبیل سامسونگ در چند سال اخیر با چالش های بسیار زیادی در بازار ایران روبرو شده اند. به طوریکه قطعات اصلی لوازم خانگی این برند به سختی در دسترس است و ممکن است از قطعات فیک و تقلبی در تعمیر استفاده شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ را برای هرگونه عیب یابی انتخاب کنید. نمایندگی ها به قطعات اصلی دسترسی داشته و به همین دلیل در صورت نیاز از آنها در حین تعمیر استفاده می کنند.

تعمیر یخچال ال جی

هیچ دستگاهی نیست که پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا نکند. یخچال و فریزر یکی از این دستگاه‌ها می‌باشد.

به عنوان مثال شاید گاهی با این مشکل روبرو شده باشید که با توجه به اینکه یخچال روشن است اما مواد غذایی خنک نمی شوند و یا فریزر با مشکلی مواجه شده که مواد غذایی فریز نمی‌شوند. علت سرد نکردن یخچال ال جی یکی از موضوعاتی است که کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند ممکن است برای تعمیر یخچال ال جی با آن روبرو شوند.

 در این شرایط بهتر است پیش از هر اقدامی با نمایندگی یخچال ال جی تماس بگیرید و کار تعمیر را به کارشناسان و تکنسین‌های این مرکز بسپارید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

هر یک از برندها مدل های متنوعی را برای محصولات خود ارائه داده اند و به همین دلیل یخچال فریزرهای ال جی نیز از نظر قابلیت و طرح و مدل با هم تفاوت زیادی دارند. لذا تاکید می کنیم نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی را برای رفع خرابی های دستگاه انتخاب کنید. هر یک از برندها دوره های آموزشی مختلف را توسط نمایندگی های خود برای تعمیر قطعات ارائه می دهند. به همین دلیل تعمیرکارانی که در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ال جی استخدام میشوند، با قابلیت های مختلف هر یک از مدل های دستگاه کاملا آشنا هستند. علاوه براین، اطلاعات کامل درباره ساختار داخلی یخچال فریزرهای ال جی داشته و در نتیجه در مدت زمان کوتاه و بدون خرابی سایر قطعات مشکلات را برطرف می کنند.

در نتیجه می توان گفت، انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ال جی در تهران شرایطی را فراهم می کند تا تعمیرکار بدون آزمون و خطا و در کمترین زمان عیب اصلی دستگاه را تشخیص و آن را رفع کند. همچنین لازم به ذکر است، در نمایندگی مجاز یخچال ال جی و سایر برندها، تعمیرکاران به دلیل تخصص بالا، تعمیر را بر تعویض ترجیح می دهند و به همین دلیل تا حد زیادی هزینه ها کاهش پیدا می کند. خرید قطعه جدید برندهای ایرانی و خارجی همیشه گران تر از تعمیر قطعه قبلی است و به همین دلیل حتما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید.

چند نمونه از مشکلات شایع در یخچال ال جی

گاهی شما با مشکلاتی در کارکرد یخچال ال جی مواجه می‌شوید که نیاز به تعمیر یخچال ال جی پیدا کرده و لازم است با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با آن‌ها در میان بگذارید.

 صدای غیرطبیعی یخچال یا ساید بای سایدهای ال جی

گاهی ممکن است صدایی از یخچال و یا ساید ال جی خود بشنوید که تاکنون نشنیده باشید. این صدای غیر طبیعی ممکن است در اثر خرابی فن یا کمپرسور یخچال شنیده شود و یا یخچال از حالت تراز خارج شده باشد. اگر هنگامی که دستگاه را تکان می‌دهید این صدا قطع می‌شود حتما مشکل از تراز نبودن آن است در غیر این صورت باید جهت تعمیر یخچال ال جی خود با نمایندگی تماس بگیرید تا فن یا کمپرسور آن را تعمیر نمایند.

یخچال از حالت اتومات خارج شده و یکسره کار می‌کند

مشکل دیگری که ممکن است باعث شود تا شما با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید این است که یخچال از حالت اتومات خارج شود. همان طور که می‌دانید یخچال در زمان‌های مشخص خاموش و یا روشن می‌شود اگر این حالت تبدیل به یکسره کارکردن یخچال شود به این معناست که یخچال دچار نشت گاز شده و یا ترموستات و سنسورهای آن خراب شده است که این موضوع روی تولید سرمای یخچال تاثیر خواهد داشت.

یخچال ال جی سرد و خنک نمی‌کند

علت سرد نکردن یخچال ال جی می‌تواند به چند دلیل پیش آید که این مورد یکی از مشکلات شایع در یخچال های ال جی و یا سایدهای این برند است. اگر شما با افت میزان برودت در یخچال و یا فریزر روبرو شدید، بهتر است چند مورد زیر را در نظر بگیرید.

وجود برفک در اوپراتور

خرابی کمپرسور

خرابی فن

نشت گاز

تعمیر یخچال دوو

نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی دارای مجوز فعالیت هستند و به همین دلیل می توانند برای خدمات خود تضمین ارائه دهند. یکی از بهترین مزایای انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو، ارائه تضمین و گارانتی برای هرگونه تعمیر است. علاوه براینکه برای گارانتی اولیه که در زمان خرید دستگاه توسط برند ارائه میشود، برای تعمیرات پس از آن نیز این تضمین وجود خواهد داشت. به طوریکه اگر مجدد همان خرابی در دستگاه بوجود آمد، در بازه زمانی مشخص شده تعمیرات بدون هزینه توسط نمایندگی انجام خواهد شد.

یکی از مرغوب ترین یخچال های داخل بازار، یخچال فریزر دوو می باشد. این یخچال فریزر به خاطر کارایی و طول عمر بالایی که دارد، محبوبیت زیادی در بازار داراست. مرغوب بودن یخچال فریزر علت مناسبی برای خراب نشدن آن نیست! به همین خاطر ممکن است به علت های گوناگونی این دستگاه دچار مشکلات فنی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. از آنجایی که یخچال یکی از لوازم کاربردی در آشپزخانه است، نمی توان به همین راحتی از نقص های به وجود آمده در آن گذشت.

تعمیرات یخچال دوو را به علت حساسیت بالای قطعاتش نمی توان به هر کسی سپرد. به همین علت، بهتر است برای تعمیر این وسیله کاربردی با تعمیرگاه مجاز و یا نمایندگی دوو تماس بگیرید. عدم توجه به مشکلات فنی یخچال می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای شما عزیزان به وجود آورد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که نصب و راه اندازی یخچال فریزر کار چندان سختی نیست و خودشان از پس این کار بر می آیند. در این خصوص باید بگوییم، این فکر کاملا اشتباه است. راه اندازی یخچال های نو کار بسیار حائز اهمیتی است؛ چرا که اگر یخچال دچار مشکل شود، نصاب با آگاهی آن را بر طرف می کند. اما اگر افراد دست به راه اندازی یخچال فریزر بزنند، چنانچه مشکلی برای یخچال به وجود آید، هیچ گارانتی به آن تعلق نمی گیرد. نصب و راه اندازی یخچال فریزر ها موضوع حائز اهمیتی است و نباید ساده تلقی شود.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

ویژگی هایی که نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی دوو داراست عبارت است از:

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

پشتیبانی مداوم

ارائه برگه گارانتی تعمیر

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

ارائه خدمات با کیفیت

اعزام تعمیرکاران به محل

ارائه فاکتور رسمی

شما عزیزان می توانید با رعایت نکات زیر طول عمر یخچال فریزر دوو خود را افزایش دهید تا دیگر نیازی به تعمیر پیدا نکند.

یخچال را در مکانی که دارای رطوبت است قرار ندهید

دستگاه را در یک مکان مسطح قرار دهید

غذای گرم را داخل یخچال قرار ندهید

غذا را در ظروف در بسته داخل یخچال نگهداری کنید

هر هفته یا هر دو هفته یک بار داخل یخچال را تمیز کنید

توجه داشته باشید که دمای یخچال را در فصل تابستان کمتر و در فصل زمستان کمی بیشتر کنید

دفترچه راهنمای یخچال را با دقت مطالعه کنید

یخچال را در معرض نور آفتاب قرار ندهید

بهتر است هر 3 ماه یا هر 6 ماه یخچال را سرویس کنید تا تمامی مشکلات جزئی آن برطرف شود.

تمام مناطق تهران بزرگ: 09124955062