02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

 

مهاجرت کردن با هدف به دست آوردن درآمد بالاتر به خاطر شرایط اقتصادی، مسئله ای است که بسیاری از افراد در ایران با آن روبرو هستند. به همین خاطر، ریموت جاب‌ به عنوان گزینه ای مناسب برای کسانی که می خواهند درآمد دلاری اما خرج ریالی داشته باشند، مطرح می شود. به طور کلی، جاب ریموت یعنی انجام کار و وظایف در زمینه های گوناگون از راه دور، بدون حضور فیزیکی در محل کار و رسیدن به درآمد بالا. این روش کاری باعث می شود که فرد به درآمد دلاری در ایران برسد؛ همچنین سطح رفاه زندگی افراد را افزایش می دهد. ولی این کار، به همین راحتی هم نیست و استخدام به صورت ریموت جاب‌ با چالش‌ های زیادی همراه است. با این حال این روش متقاضیان زیادی در کشور دارد و به همین دلیل ما سعی کردیم به بررسی و معرفی بهترین سایت های جاب ریموت خارجی بپردازیم.

سایت های جاب ریموت خارجی را از کجا پیدا کنیم؟

متاسفانه تحریم‌ ها اثر بدی روی مسائل مرتبط با روابط بین‌ المللی گذاشته‌ است. یکی از این نیز یافتن جاب ریموت خارجی برای ایرانی ها می باشد. این موضوع باعث شده است که پیدا کردن جاب ریموت برای ایرانی ها، کار سختی باشد؛ چون که به خاطر همین تحریم‌ ها، اکثر شرکت‌ ها تمایل زیادی به برقرار کردن روابط کاری با ایرانی ها ندارند. از طرفی این امکان وجود دارد که این موضوع باعث ایجاد مشکلات حقوقی پیچیده برای این کمپانی ها بشود. ولی این مسئله به معنای آن نیست که ما به هیچ وجه نمی‌ توانیم به طور دورکاری برای کمپانی های خارجی کار کنیم. بیشتر این کمپانی ها درون کشور های خارجی قرار گرفته اند که مشکل چندانی با پاسپورت ایرانی ندارند و مهارت و صلاحیت حرفه‌ ای کارمند برایشان مهم تر است. در جواب به این سوال که سایت های جاب ریموت خارجی را از کجا پیدا کنیم، باید بگوییم ایرانی ها باید به دنبال سایت‌ هایی بگردند که برای جذب نیرو کار با مهارت، درخواست می‌ دهند.

با یافتن این سایت ها، ایرانیانی که از تخصص بالایی در کار خود برخوردار هستند، می‌ توانند رزومه‌شان را برای این وب سایت‌ ها بفرستند و پس تایید صلاحیت، با کمپانی مد نظر خود همکاری کنند. بسیاری از این کمپانی ها یک جلسه مصاحبه به صورت آنلاین با متقاضی برگزار می‌ کنند تا وی بتواند در این جلسه، به اثبات توانایی‌ هایی یا تخصص‌ خودش بپردازد. با توجه به این مهارت، امید این که کمپانی مد نظر برای همکاری با شخص متقاضی متقاعد بشود، زیاد خواهد بود. به طور کلی شما می توانید برای پیدا کردن سایت جاب ریموت مد نظر خود، از برنامه لینکدین استفاده کنید اما همیشه حواستان به این نکته باشد که پروفایل لینکدین‌تان همیشه آپدیت بماند. توجه داشته باشید که در پروفایل لینکدین خود باید محتوایی کامل و بسیار حرفه‌ ای در مورد توانایی‌ هایتان بنویسید. همچنین اگر می توانید بهتر است که محتوا هایتان را به زبان انگلیسی منتشر کنید. حتی برخی از کمپانی ها آگهی های استخدامی خودشان را توسط سایت لینکدین منتشر می کنند. با توجه به این موضوع، متقاضیان می‌ توانند یک لیست کامل از کمپانی هایی را که می خواهند در آن کار کنند، تهیه کرده و سپس بر اساس آن ها در لینکدین به دنبال مراکز مورد علاقه‌شان بگردند.

آیا سایت های جاب ریموت خارجی قابل اعتماد هستند؟

بله در صورتی که در سایت های معتبر مثل لینکدین به دنبال مشاغل ریموت جاب بگردید، می توانید از امنیت این سایت ها مطمئن شوید. البته سایت های فیک بسیاری به تبلیغ مشاغل دور کار می پردازند؛ دد نتیجه حواستان به این سایت ها باشد.

آیا درآمد سایت های جاب ریموت دلاری است؟

در حالت عادی وقتی که در مورد جاب ریموت بحث می شود نخستین موضوعی که به ذهن افراد خطور می کند، کار کردن با کمپانی های بین المللی و رسیدن به درآمد دلاری می باشد. این طرز کاملا درست است. بسیاری از کمپانی های معروف در کشور هایی از قبیل هلند، سوئد و استرالیا یا حتی کانادا برحسب شرایطی که دارند نیرو های دورکار استخدام می کنند. در نتیجه یک فرصت استثنایی و عالی برای افراد توانمندی که در سایر کشور ها زندگی می کنند، به وجود می آید تا بتوانند به درآمد دلاری برسند. اگر شما هم می خواهید که به درآمد دلاری برسید، باید رزومه‌تان را اپلای کنید و پس از پذیرفته شدن، می توانید در شغل خود به درآمد بالاتر برسید. توجه کنید که در هنگام دورکاری باید همانند شغل حضوری در ساعت های کاری خود مشغول انجام وظایف باشید. پس می توانیم بگوییم که ریموت جاب فواید و مزایای بسیاری دارد؛ به ویژه این که متقاضیان می توانند به درآمد دلاری برسند. از طرفی به خاطر آن که میانگین حقوق درون کشور هایی همچون استرالیا، کانادا یا آمریکا چندین برابر میانگین حقوق ایران است، دورکاری و ریموت جاب مناسب ترین گزینه برای اشتغال می باشد. حتی در مواردی می توان گفت که جاب ریموت از مهاجرت کردن هم بهتر است؛ چون که با این کار در ایران به درآمد دلاری می رسید و زندگی بهتر، با کیفیت تر و راحت تری در مقایسه با کشور های گران خارجی خواهید داشت.

بهترین مشاغل جاب ریموت در سایت های خارجی

به طور کلی، مشاغل زیادی وجود دارند که متقاضیان می توانند به عنوان دورکاری آن را انتخاب کرده و به درآمد دلاری برسند؛ مشاغلی مثل:

۱• برنامه نویسی

در حال حاضر، برنامه نویسی اهمیت زیادی در صنایع و کسب و کار ها پیدا کرده است؛ به طوری که اگر مهارت زیادی در حوزه برنامه نویسی دارید، می توانید به درآمد بالای دلاری برسید. این شغل ریموت جاب پرتقاضاترین کسب و کار برای اپلای رزومه یا استخدام در کمپانی های خارجی و درآمد دلاری است. بخش های مختلف برنامه نویسی که متقاضیان می توانند در آن به کسی درآمد برسند عبارتند از:

▪︎ توسعه وب
▪︎ توسعه نرم‌افزار
▪︎ توسعه موبایل
▪︎ امنیت اطلاعات

۲• دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از مشاغل مهم ریموت جاب که بیشتر کمپانی ها به آن نیاز دارند، دیجیتال مارکتینگ است. پردرآمد ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ برای دورکاری و ریموت جاب به شرح زیر می باشند:

▪︎ تبلیغات آنلاین
▪︎ بهینه‌ سازی موتور جستجو یا سئو
▪︎ بازاریابی محتوا
▪︎ بازاریابی شبکه‌ اجتماعی یا سوشال مدیا مارکتینگ
▪︎ ایمیل مارکتینگ
▪︎ بازاریابی تلفن همراه

۳• طراحی گرافیک

طراحی گرافیک حوزه ای مهم در صنعت خلاقیت و هنر است تا به صورت ریموت جاب در آن فعالیت کنید. به طور کلی، مهم ترین حوزه هایی که می توانید به عنوان طراح در آن شروع به کار کنید، عبارتند از:

▪︎ طراحی لوگو
▪︎ طراحی تبلیغات یا کمپین‌ بازاریابی
▪︎ موشن گرافیک،
▪︎ طراحی کاراکتر
▪︎ طراحی ui/ux