02166979039 info@arshhost.ir
انتخاب برگه

این یک متن رپرتاژ خبری میباشد تمامی مسئولیت این رپرتاژ بر عهده کیسه بافی ثمین میباشد .

کیسه آرد کارخانه کیسه بافی ثمین

کیسه آرد:

کیسه آرد یا کیسه قند و شکر ، گونی خوراکی یا کیسه آردی ، گونی پارچه ای است که معمولا از پنبه ارزان ساخته می شود و برای ذخیره آرد یا خوراک دام استفاده می شود. گونی های آردی اغلب با طرح ها و علائم تجاری ساده چاپ می شوند تا اسیاب ها و شرکت های تولید کننده یا فروش آرد را نشان دهند. بسیاری از مناطق جهان از کیسه برای حمل آرد استفاده می کنند و البته امروزه انواع کیسه با جنس های متفاوت نیز تولید می شود.

کیسه آرد چیست؟

همه قطعا می دانند که کیسه آرد برای انتقال آرد به مناطق مختلف استفاده می شود. اما اجازه دهید از دیدگاه کارشناسان نساجی توضیح بیشتری داده شود،کیسه در اصل از منسوجات مصنوعی و یا کیسه های پارچه ای ساخته می شود که علاوه بر پر کردن آن توسط آرد می توان از آن برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد، جنس های ان پروپیلنی ویا حتی کیسه آرد می تواند از جنس پلاستیک ساخته شود و مهم ترین کاری که انجام می دهد این است که کیسه مخصوصا از جنس کتان ، آرد را برای مدت طولانی درون خود به شکل مناسبی نگهداری می کند.

پارچه کیسه آرد چیست؟

پارچه کیسه ارد یا کیسه پلی اتیلن برای پر کردن آرد دارای سابقه ای طولانی و افتخارامیز به عنوان پارچه اصلی همه منظوره و سازگار با محیط زیست است. در زمان اسب و باگ ، خانواده ها آرد را در کیسه های 100 پوندی خریداری می کردند. گونی هایی که از پنبه خالص بافته ریز ساخته شده ، محکم ، نرم و بادوام بودند. بدین ترتیب ، کیسه ها پس از شستشوی کامل و سفید کردن ، برای حوله ها و پارچه ها تا ملافه های تخت و لباس زیر ، دوباره استفاده می شدند! امروزه پارچه کیسه آرد هنوز از 100 درصد پنبه ساخته می شود. تولید کیسه آرد معمولا سازگار با محیط زیست است و به شکل معمول به رنگ سفید مشاهده می شود. تفاوت کیسه آردی معمولا در وزن آن است.

چگونه کیسه آرد بخریم

چگونه کیسه آرد بخریم:

گرفتن نمونه همیشه ایده خوبی است! کیسه لمینت خالی نمونه را می توانید از مراکز فروش کیسه آردی سفارش دهید و حتی می توانید به تولید کننده کیسه آرد مراجعه کرده و از او بخواهید جنس های متفاوت که به طور معمول پنبه ای بهتر است را به شما نشان داده و نمونه کار را برای شما بزند، هر نوع طرحی که می خواهید و یا اگر برند خاص را برای تبلیغ بخواهید توسط تولید کننده کیسه آرد ساخته می شود.

شما برای مراقبت های بعدی و روش های شستشوی کیسه چه پیشنهادی دارید؟

تمام کیسه های آرد قبل از حمل و نقل شسته و خشک می شوند. به همین ترتیب ، انقباض حداقل است. اگر در حال سفارش محصولات چاپی هستید ، از روش چاپی چاپ مستقیم به لباس (DTG)، استفاده کنید که از جوهر پایه اب استفاده می شود و می توانید از تولید کننده بخواهید از این روش استفاده کند. اگر محصول چاپ شده به ارامی در اب سرد شسته شود تا رنگ جوهر بهتر حفظ می شود.

از چه نوع چاپگرهایی برای سفارشات چاپ سفارشی استفاده می شود؟

با استفاده از چاپگرهای مستقیم به پوشاک (DTG) چاپ بر روی کیسه آرد انجام می شود. این روش چاپ از چاپگر پارچه ای از چاپگر جوهر افشان استفاده می شود و جوهر پایه آب را مستقیما روی پارچه قرار می دهند نرم و بی نقص باشد. هر نوع طرح و هر نوع چاپی بر روی پارچه های کیسه به راحتی طراحی خواهد شد.

چرا باید از چاپ دیجیتال DTG به جای روش های دیگر مانند چاپ روی صفحه و گلدوزی استفاده کرد؟

مزیت استفاده از چاپ DTG این است که وقتی چاپ می شود ، رنگ ها بسیار پر جنب و جوش هستند و امکانات ترکیبی رنگ بی پایان است. برخلاف چاپ روی صفحه که برای هر طرح باید صفحه نمایش تنظیم شود ، چاپ دیجیتال DTG نیز هزینه تنظیم ندآرد. همچنین ، جوهر مبتنی بر اب که در DTG استفاده می شود ، پارچه را با بسیار لطیف و نرم می کند ، در حالی که جوهر پلاستیزول مورد استفاده در چاپ روی کیسه آرد ، روکش پلاستیکی / لاستیکی مانند پارچه باعث کاهش جذب پارچه می شود و می تواند ترک بخورد و از بین برود. در طول زمان این اتفاق رخ می دهد. از انجا که چاپ DTG به تنظیم صفحه نیاز ندارد و به تعداد رنگ طرح شما بستگی ندارد ، نحوه قیمت گذاری DTG براساس میزان جوهر مصرفی طرح شما است. اینگونه است که قیمت چاپ مخصوص طراحی روی کیسه آرد در سفارشات عمده بیش از 50 چاپ از همان طرح محاسبه می شود.

دستگاه پر کردن کیسه آرد چگونه عمل می کند:

به طور معمول از یک دستگاه اتوماتیک برای پر کردن کیسه آرد استفاده می شود، این دستگاه دارای ویژگی هایی از جمله پر کردن بر اساس وزن و زمان است، البته دستگاه نیمه اتوماتیک پر کردن کیسه آرد نیز وجود دآرد که کار با ان نیز بسیار راحت است.

تولید کیسه آرد:

امروزه تولید هر نوع کیسه مخصوصا برای پر کردن آرد در کارخانه ها انجام می شود و حتی این گونه تولید کننده ها هر گونه کیسه لمینت و ساده و یا از جنس پلاستیک و پلی پروپیلن را می سازند و نه تنها برای پر کردن آرد بلکه این نوع کیسه های تولید شده برای پر کردن مواد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و دارای مزیت های بسیار زیادی هستند، مخصوصا کیسه آرد که باعث نگهداری مطلوب آرد می شود و جنس ان دارای اهمیت است و این کیسه ها طوری ساخته می شوند که از هر نوع ماده خشک درون کیسه کاملا نگهداری شود. صنعت ساخت کیسه در ایران نیز بسیار پیشرفته عمل کرده و هر نوع کیسه از هر جنسی را می توان پیدا کرد. تولید های کیسه از هر نوع بخصوص کیسه به دلیل مهمتر بودن از جنس های بسیار عالی برای نگهداری آرد استفاده می کنند. کیسه آرد از گذشته تا الان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و تولید کننده های جهان امروز به شکل گسترده تولید جنس های متفاوت را برای نگهداری آرد مورد توجه قرار می دهند.

انواع کیسه‌های آردی

-کیسه آردی با ابعاد و وزن‌های مختلف با چاپ

-کیسه‌های سبوسی با ابعاد و وزن‌های مختلف با چاپ و بدون چاپ

تلفن : 8- 88959006 – 88977569

واتس آپ ثمین: 09912808734